Τι διαβαζω τωρα

Currently reading/Τι διαβάζω τώρα.

Έχω την κακή συνήθεια να διαβάζω πολλά βιβλία μαζί,δεν μπορώ να αφιερώσω την προσοχή μου μόνο σε ένα.Φυσικά μπορεί να πιάσω ένα  βιβλίο στα χέρια μου τόσο καλό που να μην θέλω να πάρω τα μάτια μου από τις σελίδες του αλλά αυτό είναι σπάνιο.Η προσοχή μου αποσπάται πολύ εύκολα!
Μια ακόμα πιθανότητα είναι να αρχίσω ένα βιβλίο πού στην πορεία ανακαλύπτω ότι δεν μου αρέσει δεν εχω κανενα πρόβλημα να το αφήσω στη μέση.Κάνω ένα σωρό πράγματα που δεν μου αρέσουν στην διάρκεια της ημέρας όταν διαβάζω θέλω να περνάω καλά!!
Λοιπόν σήμερα διαβάζω το Station eleven/Emely st.John Mandel και το The goldfinch/Donna Tartt.

Leave a Reply

