Τι διαβαζω τωρα

Currently reading/Τι διαβαζω τωρα.

Αυριο θα φυγω για το χωριό και οπως σε καθε ταξίδι αναρωτιέμαι τι βιβλια θα με συνοδέψουν.
Αυτη την στιγμη παλευω με διαφορά βιβλία χωρίς κανενα να με έχει κερδίσει ωστε να του αφιερωσω την αμέριστη προσοχη μου.Οχι γιατί δεν είναι εξαιρετικα διηγήματα απλα γιατί βρίσκομαι σε ενα τελμα.
Μερικα απο αυτα ειναι το “Ο υπέροχος Γκατσμπυ” απο τον Φρανσις Σκοτ Φιτζεραλντ το εχω ξανα διαβάσει στην εφηβεια μου, το “Fight club” απο Chuck Palahniuk,”Ο εραστης της Λαίδη Τσατερλι”  του Ντ.Χ. Λωρενς και το βιβλιο που μαλλον θα κερδίσει,μαζί με το Kindle μου, μια θέση στην τσαντα μου θα είναι το “It” του Stephen King.Εχω ηδη διαβάσει γύρω στις 200 σελίδες και εχω ακομα γυρω στις 800 χαχα!Εξαιρετικό μέχρι στιγμής και ελπίζω να το τελειώσω συντομα!
Καλό μας ταξίδι!

6 thoughts on “Currently reading/Τι διαβαζω τωρα.

  1. Κάποτε είχα ξεκινήσει κι εγώ το It, αλλά δεν κατάφερα να το τελειώσω. Νομίζω φταίει το ότι ήταν το 1ο βιβλίο του Stehpen King που επέλεξα να διαβάσω και δεν είχα ακόμα συνηθίσει το στυλ γραφής του. Πάντως σίγουρα, κάποια στιγμή θα το διαβάσω από την αρχή.
    Όταν το τελειώσεις γράψε πώς σου φάνηκε, μήπως και πεισθώ να το ξεκινήσω κι εγώ πάλι 🙂

    Like

    1. Εχω διαβασει αρκετα βιβλία του αλλα σίγουρα το it δεν ειναι το κατάλληλο για να ξεκινήσεις :p θα γραψω κριτική.Α! Μπορεις να δεις και την ταινία!

      Like

      1. Την είχα δει πριν πολλά χρόνια, αλλά προτιμώ να διαβάσω το βιβλίο και μετά να την ξαναδώ. Από τότε έχω διαβάσει το “σκοτάδι βαθύ, δίχως άστρα” και το “22/11/63”

        Like

      2. Το 22/11/63 το εχω! Ειχα διαβασει λιγο αλλα το παράτησα και σκοπεύω να το ξανα πιασω στα χερια μου κάποια στιγμη! Η λαμψη ειναι πολυ ωραιο και τρομαχτικο βιβλίο! Και εγω την ταινια την ειχα δει χρόνια πριν!

        Like

  2. Εγώ έχω και τη λάμψη, αλλά δεν την έχω διαβάσει ακόμα. Επίσης τα 2 πρώτα βιβλία του Μαύρου Πύργου και το Παιδί από το Κολοράντο. Κάποια στιγμή πρέπει να τα διαβάσω 😀 Πάντως όταν είχα ρωτήσει κάποιους φίλους που έχουν διαβάσει όλα τα βιβλία του, με ποιο να ξεκινήσω, μου είχαν πει τη Λάμψη.

    Like

    1. Ναι ειναι ενα ππλυ ωραιο βιβλίο Δυστυχως το χω χαρισει και λειπει απο την συλλογη μου χεχε.Εχω και αλλα τρια με τέσσερα δικα του να διαβασω

      Liked by 1 person

Leave a Reply

