Kindle collection

Τι έχω στο Kindle μου.Part 1!

Με το Kindle μου εχω μια ιδιαιτερη σχεση,μερικες φορες παμε παντου μαζι και αλλες απλα το χω παρατημενο στην βιβλιοθηκη μου για μηνες.

Παρολα αυτα εχω πολλα βιβλια σε μορφη e-book που περιμενουν πως και πως να διαβαστουν και μερικα απο αυτα τα εχω φορτωσει στο kindle μου και σιγα-σιγα τα τελειωνω!

12074735 Το πρωτο βιβλιο που αντικρυζω ανοιγοντας το Kindle ειναι “The long walk” του Richard Bachman,ψευδονυμο του μεγιστου Stephen King.Η υποθεση του βιβλιου είναι πολυ απλη: Καθε χρονο, 100 αγόρια παιρνουν μερος σε ένα διαγωνισμο που ονομαζεται Long Walk, και στο τελος ο νικητης παιρνει οτι θελει.Καθε διαγωνιζομενος μπορει να περπαταει με 4 μιλια ανα ωρα ή περισσοτερο αν πηγαινει στο σιγα παιρνει μια προειδοποιηση,αν το αγορι μαζεψει τρεις προειδοποιησεις, την επομενη φορα  που θα περπατησει αργα θα πυροβοληθει στο κεφαλι και θα βγει από το παιχνιδι.

Η κριτικες μιλανε για ενα βιβλιο που σου προκαλει σωματικη κουραση και ψυχικο πονο,δεν περιμενω κατι λιγοτερο απο τον μαστερ της λογοτεχνιας!

17838490 Το επομενο βιβλιο ειναι το “Playlist for the dead” της Michelle Falkoff ενα λογοτεχνικο εργο που ανηκει στην εφηβικη λογοτεχνια με ενα πολυ ευαισθητο και σοβαρο θεμα.Ένας έφηβος προσπαθεί να καταλάβει την αυτοκτονία του καλύτερου φίλου του, ακούγοντας την λίστα των τραγουδιών που άφησε πίσω.Θεωρω οτι θα ειναι ενα δυνατο αναγνωσμα που θα αφησει πισω του μια πικρη γευση,η αυτοκτονια ειναι για μενα ενα πολυ επωδυνο θεμα να διαβαζω διοτι ειναι κοντα στην καρδια μου.

12401556 Το τριτο βιβλιο ειναι το “The age of miracles” απο την Karen Thompson Walker,ακομα ενα εφηβικο λογοτεχνημα.‘Ενα φαινομενικά συνηθισμένο Σάββατο σε ένα προάστιο της Καλιφόρνια, η εντεκάχρονη Τζούλια και η οικογένειά της ανακαλύπτει μαζί με τον υπόλοιπο κόσμο, ότι η περιστροφή της γης έχει ξαφνικά αρχίσει να επιβραδύνεται. Οι μέρες και οι νύχτες μεγαλώνουν ολοένα και περισσότερο, η βαρύτητα επηρεάζεται, το περιβάλλον αλλάζει συνεχώς.Το αγόρασα γιατί ακουγόταν πολύ ενδιαφέρον και νομίζω πως θα το ευχαριστηθώ πάρα πολύ.

18498558

Τέταρτο και τελευταίο για αυτό το πόστ είναι ένα θρίλερ.Το “Bird box” απο τον Josh Malerman.Κατι υπαρχει εκει εξω και οποιος το κοιταξει γινεται απιστευτα βιαιος,κανεις δεν ξερει τι ειναι και απο που προηλθε.Η μονη λυση ειναι να καλυψεις τα ματια σου οταν βρισκεται εξω και να κλειδωθεις σε ενα σπιτι τις υπολοιπες ωρες.Λατρευω ενα καλο θριλερ και περιμενω πως και πως να το τελειωσω,εχω διαβασει λιγο απο αυτο και μου αρεσε.

Σας ευχαριστω που διαβασατε το ποστ μου,τις επομενες μερες θα μπει και το δευτερο κομματι του “τι εχω στο kindle μου”.

Επισης οσο αφορα τον τονισμο των λεξεων μου,απο μικρη μου ηταν αδυνατο να βαλω τονους.Προσπαθουσα πολυ ωρα να βρω που τονιζεται η λεξη και πολλες φορες εκανα λαθος και οταν ο δασκαλος μου με τιμωρησε που αντι για τονους ειχα βαλει καρδουλες (το ειχα βρει πολυ γλυκο) σταματησα να βαζω τονους τελειως.

6 thoughts on “Τι έχω στο Kindle μου.Part 1!

Leave a Reply

