On my selves

Bookshelves tour/Tι βιβλια κρυβω στα ραφια μου.PART 2.

Αυτο ειναι λοιπον ειναι το δευτερο post απο τα εννεα που θα ανεβασω εδω και ειναι το ραφι μου με την κλασσικη λογοτεχνια.Προσπαθω να εχω σε καθε ραφι μαζεμενα  βιβλια απο την ιδια κατηγορια,αυτο φυσικα δεν σημαινει οτι δεν μπορει να εμφανιστει και σε καποιο αλλο ραφι ενα κλασσικο βιβλιο.

Ας ξεκινησουμε με την πρωτη φωτογραφια:

20150425_123934Ξεκιναμε απο τα αριστερα προς τα δεξια με το “The classic works of the Bronte sisters” και οπως μας λεει και ο τιτλος ειναι μια συλλογη με τα εργα των αδερφων Bronte και περιλαμβανει τα εξης διηγηματα: “Jane Eyre“, το “Wuthering heights” και το “Agnes Grey“.Απο αυτα εχω διαβασει το “Jane Eyre”,οχι ολοκληρο,το “Wuthering heights” απο μια αλλη εκδοση αλλα σκοπευω να το διαβασω και σε αυτη την εκδοση διοτι ειναι πιο απλοικα γραμμενο στα αγγλικα και πιο ευκολο στην κατανοηση,το “Agnes Grey” δεν το εχω διαβασει.Υστερα συνεχιζουμε με το “The great expectations” απο τον πασιγνωστο Charles Dickens,το εχω διαβασει σε αλλη εκδοση.Προχωραμε στο “Sense and sensibility” της επισης γνωστης Jane Austen δεν το εχω τελειωσει και τελειωνουμε με το “Wuthering heights” της Emily Bronte,το εχω διαβασει.

Δευτερη φωτογραφια:

20150425_124113Απο αριστερα παλι το “Rebecca” της Daphne Du Maurier,το εχω διαβασει.Συνεχιζουμε με το “DR Jekyl and MR Hyde” απο τον Robert Louis Stevenson,το χω διαβασει.Υστερα παμε παλι σε μια εκδοση της Rebbeca και περναμε στο “Of mice and men” απο τον John Steinbeck που δεν εχω διαβασει ακομα.Τελευταιο ειναι το “Breakfast at Tiffany’s” απο τον καταπληκτικο Κυριο Truman Capote το οποιο εχω διαβασει.

Τριτη φωτογραφια:

20150425_124203

Λοιπον:David Copperfield/Charles Dickens,δεν το εχω διαβασει.The secret garden/Frances Hodgson Burnett ουτε και αυτο το εχω διαβασει αλλα εχω δει την ταινια!Μετα εχουμε το Northanger Abbey και το Persuasion απο την Jane Austen,κανενα απο τα δυο δεν εχω διαβασει.

Τεταρτη φωτογραφια:

20150425_124243Απο αριστερα:Vanity fair/William Makepeace Thackray,δεν το εχω διαβασει.The murders in the rue Morgue and other tales/Edgar Allan poe,εχω διαβασει καποιες απο τις ιστοριες.Dracula/Bram Stoker δεν το εχω τελειωσει.The picture of Dorian Gray/Oscar Wilde το εχω διαβασει!

Πεμπτη φωτογραφια:

20150425_124327Frankenstein/Mary Shelley το εχω διαβασει,Crime and punishment/Fyodor Dostoevsky δεν το εχω διαβασει!Υστερα ειναι το Sexing the cherry/Jeanette Winterson και τελευταιο ειναι το I capture the castle/Dodie Smith δεν το εχω διαβασει.

Εκτη φωτογραφια:

20150425_124452To kill a mocking bird/Harper Lee το εχω διαβασει,αλλα χρειαζεται ενα re-read συντομα!Lolita/Vladimir Nabokov το εχω διαβασει τρεις φορες,δυο στα αγγλικα και μια στα ελληνικα.Anna Karenina/Leo Tolstoy δεν το εχω τελειωσει.A tale of two cities/Charles Dickens δεν το εχω διαβασει.1940 the world in flames/Richard Collier δεν το εχω διαβασει.

Εβδομη φωτογραφια:

20150425_124528The master and Margarita/Mikhail Bulgakov, δεν το εχω διαβασει.Hard times/Charles Dickens,δεν το εχω διαβασει.Laughter in the dark/Vladimir Nabokov,το εχω διαβασει.Clockwork orange/Anthony Burgess ,δεν το εχω διαβασει αλλα εχω δει την ταινια.

Ογδοη φωτογραφια:

20150425_124605In cold blood/Truman Capote,δεν το εχω διαβασει αλλα με πηρε ο υπνος βλεποντας την ταινια!Sophie’s choice/William Styron ,δεν το εχω τελειωσει.The conan doyle stories/A.Conan Doyle,εχω διαβασει αρκετες ιστοριες.Don Quixote/Cervantes,δεν το εχω διαβασει.

Ουφ και η τελευταια!:

20150425_124644

Η Κυρια Νταλογουεη/Βιρτζινια Γουλφ.

7 thoughts on “Bookshelves tour/Tι βιβλια κρυβω στα ραφια μου.PART 2.

    1. Ω!Σε ευχαριστω..Δεν μπορω να αντισταθω σε μια ωραια εκδοση..Αν ομως βρω αρκετα φτηνοτερη μια πιο ασχημη εκδοση μπορει και να την παρω,ειδικα αν ειναι δευτερο χερι.Εχουν μια γοητεια τα μεταχειρισμενα..

      Like

  1. Πουλάς τη βιβλιοθήκη σου; 😜 Ρε είναι όλα τόσο τέλεια!!! Όπως λέει κι η Ελένη, ζηλεύουμε!
    Εγώ έχω βάλει σκοπό από Σεπτέμβριο να κάνω ένα μαραθώνιο διαβάζοντας όσα περίσσοτερα βιβλία της κλασικής λογοτεχνίας μπορώ. Ανυπομονώ και για τα επόμενα parts!!!

    Liked by 1 person

    1. Σορρυ εχθες ήμουν στο δρόμο και απαντησα οπως θα ήθελα στο σχόλιο! Τα κλασσικα για εμενα δεν είναι αγαπημένο ειδος λογοτεχνιας αλλα θεωρώ ότι ολοι μας πρεπει να διαβασουμε μερικα εργα της κλασσικης λογοτεχνιας! Σε ευχαριστώ για τα καλα σου λόγια, πραγματικά εγω θεωρώ οτι δεν ειναι και τοσο ομορφη! Εχω ηδη τελειωσει το τριτο μερος και σκεφτομαι να το ππσταρω σήμερα! Καλη σου μερα!

      Liked by 1 person

      1. Είναι τέλεια! Εμένα η βιβλιοθήκη μου έχει φουλάρει… Είναι πια παχύσαρκη, όπως συνηθίζω να λέω. Οπότε, τα βιβλία έχουν κάνει στίβες στο πάτωμα. 😜 Καμια μέρα θ’ανοίξει η μάνα μου το ψυγείο και θα βρει κανα βιβλίο μέσα. Και τι δε θα ‘δινα για μια βιβλιοθήκη που θα μπορούσε να τα χωρέσει όλα!!!
        Can’t wait για το νέο part! 😃

        Like

      2. Μη το λες..εμενα η μανα μου με έχει απειλήσει οτι αν τα μαζευα θα τα πεταγε..Τα βιβλια ηταν παντου..αυτα που σας δείχνω ειναι απο τις δυο βιβλιοθήκες στπ σαλονι αλλα εχω και μοα στο δωματιο.Το μονο που με θλίβει καπως ειναι οτι δεν εχω διαβασει πολλα απο αυτα και ίσως μερικα να μην τα διαβασω ποτε! Εχω δώσει και ποσα.

        Liked by 1 person

Leave a Reply

