Τι διαβαζω τωρα

Currently reading/Τι διαβαζω τώρα.

image

Είχα  καιρό στο μάτι μου το Buried  Angels της πασίγνωστης Σκανδιναβης Camilla Lackberg μιας και  έχω πάρα πολλά δικά της βιβλία και αποφάσισα να το αγοράσω σε Kindle μορφή.
Για όσους είναι γνώριμοι με την αστυνομικη λογοτεχνία και ειδικά με αυτήν την συγκεκριμένη συγγραφέα πανω-κάτω ξέρουν τι θα συναντήσουν στο Buried Angels,το outline της πλοκής ειναι σχεδον παντα ίδιος:ένας φόνος,μυστικά και όμορφες εικόνες.
Σε αυτό το βιβλίο ο Πατρικ προσπαθεί  να βρει τους υπόπτους πίσω  από τους βανδαλίσμους στο σπίτι ενός ζευγαριου που μόλις μετακόμισε στην περιοχή μετά τον θάνατο του γιου τους και φυσική η γυναίκα του η Ερικα θα χώσει την μύτη της στην έρευνα.
Μου άρεσε πάρα πολύ η πλοκη διότι φαίνεται αρκετά ατμοσφαιρική  και μυστηριώδες κάτι που λατρευω σε ένα διήγημα.Ίσως για αυτό και έχω μια αγάπη για την Σκανδιναβική αστυνομικη λογοτεχνία!
Συνήθως διαβάζω δύο βιβλία μαζί για να μπορώ να αλλάξω σε περίπτωση  που με  κουράσει κάποιο από τα δύο.Σκεφτομαι να ξεκινήσω το The diviners απο Libba Brey ή μήπως να τελειώσω το Burial rites?Hm choices, choices!
Εσείς τι διαβάζεται?

4 thoughts on “Currently reading/Τι διαβαζω τώρα.

    1. ναι εχω διαβασει ενα που η κορη του ντεντεκτιβ γινετε αστυνομικος,την μισησα χα!αλλα διαβαζετε ωραια!

      Like

      1. Εγώ είχα διαβάσει το ” Ένα Βήμα Πίσω”, θυμάμαι μου άρεσε αρκετά, αλλά έχουν περάσει χρόνια για να θυμάμαι πλοκή…:-(

        Like

  1. Ενταξει δεν πειραζει!Εγω εχω διαβασει το Before the frost νομιζω λεγετε!Σημερα θα ξεκαθαρισω τι βιβλια θελω και πια οχι,wish me luck μπαινω στην ζουγκλα!

    Like

Leave a Reply

