80s · movies · tvshows

80’s Madness

Γεννηθηκα στα μεσα (περιπου) της δεκατιας του ογδοντα,δεκαπεντε χρονια αργοτερα απο αυτο που ηθελα αν ειχα την επιλογη.Νομιζω οτι η αισθητικη,η μουσικη και γενικα το feeling της υπερ-αγαπημενης αυτης δεκαετιας μου ταιριαζει περισσοτερο απο οτι αυτες που εχουν περασει (90s,00s) και αυτη που διανυουμε τωρα.

Για αυτο αποφασισα να ταξιδεψω πισω στο χρονο με τον μοναδικο τροπο που μπορω:μεσω ταινιων.Εφτιαξα μια λιστα με τις ταινιες που θελω να δω.

1)Breakfast Club (1985)

mp_breakfastclub_poster

Πεντε μαθητες λυκειου, ολοι οι διαφορετικοι μεταξυ τους,αναγκαζονται να περασουν ενα πρωινο Σαββατου μαζι και ανακαλυπτουν οτι τελικα δεν ειναι και τοσο διαφορετικοι.

Αχ αγαπημενες ταινιες του 1980 οπου οι ηθοποιοι που επαιζαν τους εφηβους μερικες φορες ηταν τουλαχιστον 10 χρονια μεγαλυτεροι! Η πρωτη ταινια δεν θα μπορουσε φυσικα να ειναι καποια αλλη!Απιστευτα λατρεμενη ταινια,την ειχα πρωτοδει σα παιδακι μικρο και την ειχα λατρεψει,αν και καποια πραγματα δεν τα καταλαβαινα.Σε αυτο το φιλμακι θα συναντησει καποιος μια ομαδα εφηβων παιδιων που ο καθενας αντιμετωπιζει την δικη του δυσκολια στο να ανακαλυψει ποιος ειναι και τι θελει,προσπαθει να περασει το μηνυμα οτι τα στερεοτυπα μερικες ειναι απιστευτα λαθος.

2)Sixteen Candles (1984)

51+yqCOR53L._SY300_ H 15χρονη Samantha εχει γενεθλια αλλα ολοι την εχουν ξεχασει,ειναι ερωτευμενη με τον ωραιο του σχολειο και το σπασικλακι του σχολειο θελει εκεινη.Η ζωη της φαινεται ενα δραμα.

Kαι αυτη την ειχα δει οταν ημουν μικρη,δεν θυμαμαι ομως τιποτα.Ακουγεται διασκεδαστικη παντως.

3Pretty in Pink (1986)

MV5BMTI2OTk5NTE5NV5BMl5BanBnXkFtZTcwODA0NTQzMQ@@._V1_SY317_CR5,0,214,317_AL_ Η Andie ειναι μια απλη νεαρα που περναει τις μερες της μαζι με δυο απο τους φιλους της,ενας εκ των οποιων ειναι ερωτευμενος μαζι της.Αυτη ομως θελει το πλουσιο και ομορφο αλανι του σχολειου!

Nαι και αυτη την εχω δει σα παιδι!Καποτε στην τηλεοραση τετοιες ταινιες εδειχνε το μεσημερι,παλιες καλες εποχες!Οπως και στις αλλες δεν θυμαμαι πολλα για αυτο και θα την ξανα δω.

Με αυτες θα ξεκινησω και εχω και αλλες στην λιστα μου.Μολις δω καποια απο αυτες θα γραψω την κριτικη μου.

7 thoughts on “80’s Madness

    1. Απαπαπαπα μισώ τα 90s χαχαχα!Κοίτα γενικά δεν είμαι του ρομαντισμού αλλά ναι,υπάρχουν ωραία ρομαντικά ταινιακια την δεκαετία του ’90!

      Like

      1. Χαχαχα το ξέρω βρε, είμαστε διαφορετικές, σε έχω κόψει απο τα βιβλία που διαβάζεις…:) ήμουν σίγουρη ότι θα αντιδρουσες ετσι! Φιλάκια! ;)(εμένα πάλι μου αρέσουν τα 80′ απλά τα λιγότερα “άγρια” νιάτα).

        Like

      2. χαχαχαχα φιλάκια!Ναι εσυ είσαι ρομαντική ψυχή ενώ εγώ είμαι (όπως με φωνάζει η φίλη της μητέρας μου) θανατιτσα!Αν και σε πληροφορώ ψάχνω να βρω ένα καλό ρομαντικό βιβλίο!

        Like

  1. Tο breakfast club το θυμάμαι και εγώ, ήταν απο τα αγαπημένα μου. Αλλο ένα έργο που σου προτείνω να δεις, παρόμοιο με τα υπόλοιπα, είναι το ‘μπαράκι του Σαν Ελμο’. Εκεί θα συναντήσεις και πολλούς ηθοποιούς απο τις ταινίες που προανάφερες.
    Τέλος, αν πραγματικά έχεις κόλλημα με τα 80’s, ρίξε μια ματιά στο moonlighting kai 21 jump street ,σειρές ορόσημα εκείνης της εποχής (Απο τη δεύτερη μάλιστα έγινε γνωστός ο Jonny Debb).

    Liked by 1 person

Leave a Reply

