Japanese · Magical Realism · review

The strange library/Haruki Murakami

 

Ενας νεαρός μαθητής αποφασιζει να επισκεφτεί την βιβλιοθήκη για να βρει πληροφοριες για τον τροπο που μαζευαν τους φορους παλια στην τουρκια.Οχι,δεν ηταν για καποια σχολικη εργασια,απλα του γεννήθηκε η απορία ,ετσι οπως γυρνούσε σπιτι το μεσημέρι.
Φυσικα,επειδη μιλαμε για τον Μουρακάμι,οσο διαβαζεις τοσο πιο πολυ απομακρύνεσαι απο την λογικη και το συναίσθημα οτι εισαι σε καποιο ονειρο σε κυριεύει.
Διαβάζεται πολυ γρηγορα,ουτε καν εκατο σελιδες,και ευχάριστα.
Συμπαθητικός ο κύριος χαρακτήρας, αν και οπως σε ολα τα βιβλια του,βουτυρομπεμπεκιζει!
Αυτο ηταν το έβδομο βιβλιο του που εχω διαβάσει και εχω ακομα πεντε-εξι να διαβάσω για να ολοκληρώσω το challenge που εχω επιβαλει στον εαυτο μου,να διαβάσω ολα τα βιβλια του μέχρι το τέλος του 2015.

3 Αστερακια.

20 thoughts on “The strange library/Haruki Murakami

  1. Αγαπώ τον Murakami. Πραγματικά οι ιστορίες του και η γραφή του με μαγεύουν χωρίς να μπορώ να εξηγήσω τον λόγο…

    Liked by 1 person

    1. Δεν τον αγαπώ, μου αρεσει αλλα δεν μπορω να εξηγησω γιατί.Δεν θεωρω οτι ειναι καλος συγγραφέας ΑΛΛΑ το χει ο ανθρωπος..Σε κολλάει ασχημα!Τωρα τι εχει. ..δεν ξερω!Fascinating.

      Liked by 1 person

  2. Εγώ η τραγική πήρα και την αγγλική και την αμερικάνικη έκδοση γιατί έχουν διαφορετικό εξώφυλλο και εικόνες! Αυτό είναι και το πιο ωραίο σε αυτό το βιβλίο, το artwork, η ιστορία είναι πολύ μικρή και δεν είναι και τιποτα το φοβερό. (υποψιάζομαι ότι το διάβασες σε ηλεκτρονική μορφή, γιατί δεν βλέπω σχόλια για τις εικόνες)

    Like

      1. Θα ανεβάσω φωτό όταν πάω Ελλάδα (εκεί είναι η μία μου έκδοση) να θαυμάσεις! Αν και για μενα, με τις εικόνες χάθηκε τελείως η ιστορία…

        Liked by 1 person

      2. Ε κάπως και καλά σχετίζονται με το κείμενο… Υποψιάζομαι ότι έγραψε εξαρχής το βιβλίο για να το κάνουν έτσι όπως το έκαναν, γεμάτο περίεργες εικόνες. Μου έκανε κάτι σαν “ξεπούλημα για να φτιάξω ένα cool hipster βιβλιαράκι”, αλλά μάλλον πρέπει να το δούμε σαν “συνεργασία με τον καλλιτέχνη, ένωνουμε τις τέχνες μας κλπ”.

        Liked by 1 person

      3. Εγώ είχα ξετρελλαθεί με τα πρώτα που είχα διαβάσει, αλλά όσο περνάει ο καιρός και διαβάζω περισσότερα βιβλία του, τόσο πιο πολλά μέτρια βρίσκω… Αλλά μου αρέσει αρκετά και πιστεύω ότι αξίζει να διαβάσω όλα του τα βιβλία, μήπως και βρω κανένα ακόμα που θα με ξετρελλάνει!

        Liked by 1 person

      4. Και το Out μου άρεσε! Μου αρέσει πολύ και η Ogawa, αλλά δεν ξερω αν πρέπει να στην προτείνω… Οι ιστορίες της (όλες που έχω διαβάσει είναι μικρές) δεν έχουν συνήθως κάποιο φοβερά ενδιαφέρον στορυ, αλλά είναι περίεργες και λιγο psycho.
        “Ο αγαπημένος μαθηματίκος τύπος του καθηγητη” είναι τελέιως διαφορετικό από τα υπόλοιπα της που έχω διαβάσει, κανονικό μυθιστόρημα, πολύ ωραίο και νορμάλ, για ένα καθηγητή που η μνήμη του κάνει reset καθε μέρα και τη σχέση του με την καινούργια καθαρίστρια του και το γιο της.
        Αλλα “Η πισινα καταδύσεων” και “Ο παράμεσος” είχαν μια psycho αύρα, μου άρεσαν ακόμα πιο πολύ. Εχουν νομίζω 2-3 διαφορετικές ιστορίες το καθένα μεσα, κάποιες μέτριεσ, κάποιες τέλειες.
        Το “Ξενοδοχείο Ιρις” είναι επίσης καλό, λίγο αρρωστημένο στόρυ (γέρος με ανήλικη μαθήτρια).
        Το “Αρωμα πάγου” δεν μου άρεσε.
        Το “Revenge” περιμένει στην ουρά να διαβαστει.
        Ουφ, μεγάλη απάντηση!

        Liked by 1 person

Leave a Reply

