writing

Summer time.

image

Το καλοκαιρι ειναι,προσωπικα,η μοναδική εποχή που μου θυμιζει τοσο εντονα την παιδικη μου ηλικία.Επίσης ειναι και η μοναδική εποχη που εχω συνδυάσει εντονα με ταινιες,βιβλία και διαφορα εδεσματα.

Σε αυτο το ποστ θελω να μιλησω για αυτά τα πραγματα που μυρίζουν καλοκαιρι.Πραγματα που οταν τα σκεφτομαι μου φέρνουν στο νου την μυρωδια απο αντηλιακο,ζεστα βράδυα και παγωμενη φαντα.
Μιλώντας για Φαντα,όταν η μητερα μου μου εδινε το χαρτζιλίκι μου ετρεχα στο μοναδικό περιπτερο στην περιοχή που εμενα και αγοραζα είτε Φαντα με Bake rolls είτε Φαντα με παγωτο πατουσα (μπανανα-σοκολατα) τα οποια εκαναν,εαν θυμαμαι σωστα, περιπου 150 δραχμές.
Αν δεν βαριόμουν περπατούσα μεσα στην Καλοκαιρινή καψα μεχρι το περιπτερο που ηταν αρκετα μακρυα για ενα παιδί της ηλικιας μου και αγόραζα το περιοδικο Κατερινα.Αν δεν με απαταει η μνήμη μου υπηρχαν δυο,μηνιαιο και εβδομαδιαίο.Ειχαν μεσα δωρο αφίσες τις οποιες μαζευα και ύστερα αν ειχα διπλες τις χαριζα σε μια παιδικη μου φιλη.
Στην τηλεόραση παρακολουθουσα το Καλημερα ζωη,την Λαμψη και τις ειδήσεις που εκεινο το καλοκαιρι μιλουσαν συνεχώς για την εγχείρηση καρδιας του Κ.Παπανδρεου.( I am THAT old.)
Λατρευα εκείνα τα βιβλιαρακια με ασκήσεις για το καλοκαιρι,μας τα πουλουσαν οι δασκάλες λιγο πριν κλεισουν τα σχολεία και πιστευω πως κυκλοφορουν ακομα.
Μεγαλώνοντας άρχισα να βλέπω πιο ποιοτική τηλεοραση (χεχε) και μια ταινια που αγαπησα υπερβολικα πολυ ηταν το The Goonies (Link).Αν δεν την εχεις δει,την προτεινω.Μια ομαδα αγοριών προσπαθουν να βρουν εναν θησαυρο και να σωσουν την πολη τους!Το 21 Jumpstreet (link) ηταν μια σειρα που βρηκε στο τελος του ’80 και πρωταγωνιστής ηταν ο Johnny Depp.Ο 13χρονος εαυτος μου τον ερωτεύτηκε με την πρωτη ματια.Θυμαμαι μια μερα πηγα για μπανιο και εχασα ενα επεισοδιο.Ημουν πολυ,πολύ λυπημενη.
Το 2005 αποφάσισα να περασω το Καλοκαιρι στην Καλαματα μαζι με τις ξαδερφες μου.Η έκθεση βιβλιων ηταν μπροστα στην υπεροχή παραλια και αποφάσισα να χαλασω ενα μερος απο τα λεφτα που ειχα παρει μαζι μου,μολις ειχα παραιτηθεί απο την πρωτη μου δουλεια,σε ενα βιβλιο με τιτλο “Ο πινακας της Φλάνδρας” (link).Το ρούφηξα,το τσάκισα και το λερωσα.Ηταν,θεωρώ,ο λογος που εκανα το διαβασμα τροπο ζωης.Ειναι πια προφανες απο το ποσο το κακομεταχειριστηκα.Πλεον τα προσεχω τα βιβλια σα τα ματια μου!
Οσο γραφω αυτο το ποστ θυμαμαι και αλλα πολλα.Θα μου επαιρνε ολη μερα να τα γραψω,για αυτο και σταματαω εδω.Με μια μικρη γευση περασμενων καλοκαιριων.

9 thoughts on “Summer time.

  1. Πωπω, υπέροχο ποστ για τα πράγματα που μου θυμίζουν κι εμένα καλοκαίρι!!!! Παγωτό πατούσα, τα πλάνα από το Ωνάσειο (ναι, i’m that old, too, i guess!!! ) , τα καλοκαιρινά βιβλία με ασκήσεις που τέλειωνα πριν καν ξεκινήσουν οι διακοπές (φυτό), τα βιβλία που είχαν ξεμείνει στο σπίτι του χωριού και αναγκαστικά τα διάβαζα ξανά και ξανά: οι παλιές εκδόσεις του Μικρού Νικόλα, τα 5 λαγωνικά, η Μικρή Φαντέτ… Τόσο ωραία (και τόσο παλιά χαχαχα)!

    Liked by 1 person

    1. Ναι…Θυμαμαι είχα παει με την ταξη μου,Δημοτικό,σε ενα τηλεπαιχνιδι οπου μαθητες απο όλη την χωρα επαιζαν αντιμέτωποι και οποιος κερδιζσ επαιρνε νομιζω ενα ραδιο!Εμεις χασαμε και μας έδωσαν κατι βιβλια.Δεν θυμάμαι τίτλο αλλα θυμαμαι οτι ηταν μια ομαδα παιδιων και προσπαθουσαν να ανακαλύψουν τι υπηρχε πισώ απο εναν ψηλο τοίχο. Το βιβλιο σταματησε ακριβώς την στιγμή που το ανακαλυψαν!!!Απο τότε μισω τα cliff hangers.χαχα!Υπεροχες παιδικες αναμνησεις!Ευχαριστώ γιά τα ομορφα λογια σου!

      Liked by 1 person

      1. Λοιπόν τώρα που ξαναδιάβασα το σχόλιο είχα διαβάσει κι εγώ ένα τέτοιο βιβλίο (αν και είμαι σίγουρη ότι υπάρχουν πολλά!) – ήταν κάτι με ένα κόκκινο σπίτι και είχε στο εξώφυλλο τον τοίχο νομίζω και ένα δέντρο. Κλασικό δείγμα open ending, cliff hanger, όπως θες πες το χεχεε!

        Liked by 1 person

      2. νιιι!Ειχε και πολυ μοβ χρώμα το εξωφυλλο.Θυμαμαι οτι μου ειχαν δωσει ενα κίτρινο αλλα δε το ήθελα και το αντάλλαξα!

        Like

  2. Ωωωω, τι ωραίες αναμνήσεις! Ναι, παγωτό πατούσα, η το αλλο μισή γρανίτα φράουλα κ μισή λεμόνι! Απο τις αγαπημένες μου ταινιες το goonies… Στην ίδια κατηγορία κ το stand by me με το υπέροχο τραγούδι του…για μενα τα τοσο παλιά καλοκαίρια συνδέονται με ασπρόμαυρη τηλεόραση στο χωριό (η γιαγιά δεν ειχε έγχρωμη, βλέπεις, χαχαχα) 🙂

    Liked by 1 person

  3. Πολύ όμορφες αναμνήσεις κοντά στις δικές μου αν κατάλαβα ηλικιακά δηλαδή! Οκ το Κατερίνα το παιρνε η αδερφή μου, εγώ προτιμούσα Τα Σαίνια, το Αλμανάκο, το Ροκ και Ποπ κανένα χρόνο αργότερα. Είναι όμορφο να θυμάσαι πράγματα και καταστάσεις που δεν υπάρχουν πια, πόσο μάλλον όταν τις μοιράζεσαι και κάνει κάποιους από μας να συμφωνούμε και να ταυτιζόμαστε.

    Καλή συνέχεια στο καλοκαιράκι σου!

    Like

Leave a Reply

