tags · writing

10+1 Random facts about me!

Για να γνωριστούμε καλυτερα!

1.Οταν ημουν μικρο παιδι και χαρωπο γλυστρισαν τα μικρα μου ποδαρακια στον παγο και βρέθηκα κατω απο τις ρόδες ενος λεωφορειου.Σταματησε η ροδα τοσο κοντα στο κεφαλι μου που δεν μπορουσα να το γυρισω αριστερα χωρις να ακουμπησω το λαστιχο.Ω!Θαυμα!

2.Θ ή Φ,Ψ ή Ξ?Με δυσκολευουν πολυ στον γραπτο λογο!Τα μπερδευω..συχνα-πυκνά!Επίσης φοβερή δοκιμασια ο τονισμός!

3.Εχω κανει ελευθερη πτωση απο τα 12 μετρα,κατι που τωρα δεν μπορω με τίποτα να κανω.

4.Εχω σωσει (ή μαλλον φωναξα δυνατα τους γονεις και τον εβγαλα απο το νερο) τον ξαδερφο μου απο βεβαιο πνιγο,ειχε πιει θαλασσινό νερο και δεν ειχε τις αισθησεις του.

5.Τρωω τα νυχια μου απο παιδι.

6.Το Hurt της Aguilera (whaaaaaat) με κανει να κλαιω σε χρονο Dt.

7.Εχω εμμονή με την sweet chili sauce την εχω βαλει και σε σουβλακι.Ισως για αυτο και εχω γινει ντροφαντη η blogger.

8.Εχω τοσο αγχος που οταν με πιασει απο τον λαιμο το στρες παραλυω και μου ειναι αδυνατο να σκεφτω λογικα.

9.Οτα ημουν δεκαεξι επασχα απο τρομερους night terrors σε σημειο να ξυπναω καθε βράδυ, να πρεπει να ανοιγω το φως και να περιμενω μεχρι να ξανακοιμηθω διοτι τυχαινε να συνεχιστει συχνα ο ιδιος εφιαλτης. (Συνεχεια ο ιδιος δαιμονας να με κυνηγαει και εγω να λεω την προσευχή μου συνεχεια.)

10.Λατρευω την οδηγηση το βραδυ,σε αδειους δρόμους με απαλη μουσική.

+1 Δεν αντεχω της δυνατες φωνες,τους τσακωμους και τους πιεστικους ανθρωπους.

18 thoughts on “10+1 Random facts about me!

  1. Εγώ πάντως (μιας και μαζευόμαστε πολλές που πάσχουμε από το 8) λέω να μαζευτούμε και να κλείσουμε ομαδικά τις συνεδρίες του διαλογισμού, μήπως μας έρθουν και φθηνότερα. Κρίσεις πανικού είχε ποτέ καμιά σας; Έχω πάθει 2 φορές στη ζωή μου και τα είδα όλα!!
    Όσο για τα υπόλοιπα:
    1. Πραγματικά, δεν έχω λόγια!! Απορώ πως δεν σου έμειναν τίποτα ψυχολογικά με τα αυτοκίνητα, τους δρόμους… και με τον κόσμο ολόκληρο γενικότερα! Εγώ μπορεί και να μην ξαναέβγαινα από το σπίτι.
    2. Αχ, δεν θέλω να αρχίσω τα δασκαλίστικα μου, αλλά… το έχεις συζητήσει ποτέ αυτό με κάποιον καθηγητή σου; 3 στους 10 μαθητές μου τα μπερδεύουν αυτά τα γράμματα (όπως επίσης τα: p και q, d και b)
    3. Αυτό που όλοι μας μικροί ήμασταν ατρόμητοι και όσο περνάνε τα χρόνια διστάζουμε να κάνουμε αυτά που κάναμε παλαιότερα, με εκνευρίζει απίστευτα!!
    4. Πάντα το λέω: μέσα στο νερό το κακό δεν αργεί να γίνει. Θέλει μεγάααααλη προσοχή!
    7. Τί; Παχαίνει η sweet chili sauce;;; Όχι, ρε γαμώτο! 😦
    8. Δεν περιγράφω άλλο….
    9. Δεν είναι απίθανο να ήταν κι αυτό μια μορφή ξεσπάσματος του άγχους σου.
    10. Μισώ την οδήγηση, αλλά λατρεύω να είμαι συνοδηγός.
    11. Ηρεμία και πάλι ηρεμία! Α,.. και ειρήνη!

    Like

    1. Α τωρα ειμαι πλεον τριάντα!Που καθηγητρια!Φαντάζομαι ομως οτι ειναι κατι σε δυσλεξια?Τοτε οι δασκαλοι δε σκαμπαζαν..

      Like

  2. Καταρχήν ευχαριστούμε που το μοιράστηκες μαζί μας, ήσουν γενναίο παιδάκι, και ενδιαφέρον ενήλικας! Σε πολλά ταυτίστικα και συμπάσχω.

    Liked by 2 people

    1. Όντως, νομίζω διάβασα την πιο περιπετειώδη, γεμάτη αδρεναλίνη λίστα χαρακτηριστικών ενός ανθρώπου! Ενδιαφέρουσα παιδικά χρόνια και δε μπορεί, θα διαμόρφωσαν μια ιδιαίτερη προσωπικότητα! Thanks for sharing!

      Liked by 1 person

  3. Τζοάκι, πραγματικά για το 1, δεν ξέρω τι να πω! Αγιο είχατε προφανώς και εσύ, αλλά και ο ξάδελφός σου, για τον οποίο μας μιλάς μετά…Πολύ ενδιαφέροντα πράγματα μοιράστηκες μαζί μας…Πάντως βρε παιδί μου, με τέτοιους εφιάλτες και πως διαβάζεις βιβλία μυστηρίου και τρόμου ακόμα, απορώ, χαχαχα.

    @ Μαριάννα: Ούτε εσένα σου αρέσει η οδήγηση, ε;;Να που δεν είμαι παρανοική τελικά.

    Εγώ πάντως κορίτσια έχω πάθει κρίσεις πανικού… ;(

    Liked by 1 person

  4. Πολύ έντονη λίστα χεχε 🙂 Να προσέχεις παιδάκι μου σε κυνηγάει ο κίνδυνος μου φαίνεται! Αλλά όλα αυτά διαμορφώνουν χαρακτήρα όπως είπε και η Φανή παραπάνω! 😉

    Liked by 1 person

    1. Χαχα αμα σου λεω τι εχω παθει..Θυμαμαι την μητερα μου να καθεται στην καρέκλα και να κλαει και να φωνάζει ‘Δεν σε ξανα παω στο νοσοκομειο’.Φαντασου μια φορα ετσι απο περιέργεια πηγα και επεσα με φορα με το κεφάλι στον τοιχο.Την επόμενη μερα κυκλοφορουσα με δυο ματια σα να εχω φαει μπουνια.

      Liked by 1 person

Leave a Reply

