Τι διαβαζω τωρα

Τι διαβαζω τωρα?

Η ερωτηση ‘Τι διαβαζεις τωρα’ σε ένα άτομο σαν εμενα δεν εχει μονο μια απαντηση.Οσο αφορά το διαβασμα ειμαι φαν της πολυγαμιας,δεν μπορω με τιποτα να δεσμευθω σε ενα βιβλιο αποκλειστικά.Βαριεμαι,εγω φταιω?Nope,ειμαι σιγουρη πως το πρόβλημα το εχουν τα βιβλια!
Ομως το τελευταίο καιρο καποιες αλλαγες στην ζωη μου με εχουν αναγκασει να διαλέξω καποια απο τα βιβλια που εχω στην κατοχη μου για να μου κάνουν παρεα στον καινούργιο χώρο που πλεον διαμενω και για αυτα εχω μιλήσει εδω.Πριν ομως απο τουτα τα βιβλια εχω αυτα που θα σας δείξω τωρα να διαβασω,συχνα τα κουβαλω μαζι μου (πονεμενη μεση!).
Πρώτα θα μιλησουμε για τους κλασσικούς που συνεχίζουν ακομα να μου αρεσουν πολυ και με εντυπωσιαζουν συχνα με την θεματολογία τους.Μου δειχνουν συνεχώς οτι εντελει οι ανθρωποι δεν αλλαζουν ποτε,ιδια συναισθήματα αλλα και σκεψεις βιωναν εκείνοι ιδια και εμείς!

image

Οιδιπους επι κολωνω του Σοφοκλη (σεκουελ του Οιδίπους Τυραννος),ο Οιδίποδας πλεον εχει φυγει απο  την Θηβα
τυφλος και καταραμενος με την βοηθεια της κορης του (και αδερφης του) Αντιγονης φτανει στον Κολωνω απο οπου ζηταει άσυλο απο τον Θησεα,τον Βασιλια της Αθηνας.Και το δευτερο ειναι Οι Ευμενιδες του Αισχυλου,ο Ορεστης κυνηγημένος από τις Ερινύες επειδη σκότωσε την μανα του για να παρει εκδικηση για τον θανατο του πατερα του που σκοτωσε εκείνη μαζι με τον εραστή της.Good times!
Παρεα με τουτα τα τραγικα κειμενα ταιριαζει αυτο:

image

Η Σατυρα του θανατου και κατω κοσμου του Λουκιανου.Οπως αναφερει και ο τιτλος αυτο το βιβλιο περιεχει σατυρικα κειμενα,εργα και σκέψεις όπου ο συγγραφεας κοροϊδεύει τον τροπο που οι ανθρωποι αντιλαμβάνονται τον θανατο και θρηνουν τους δικους τους.Μερικές φορες ειναι αρκετα καυστικο!
Και για να αλλαξω λιγο το mood εβαλα λιγο απο Stephen King,κατι διαφορετικο απο τα κλασσικά του.

image

Το Gerald’s Game δεν ξερω πως θα περιγράψω,δηλαδη σε πιο ειδος να το βάλω,για αυτο απλα θα σας πω λιγα λόγια για αυτο. Ενα ζευγαρι μεσηλικων αποφασίζει να παραμείνει στο εξοχικο τους,αν και ειναι πλεον Οκτωμβρης,και οι γειτονες τους εχουν φυγει,και να ‘παιξουν’ σεξουαλικα με χειροπαιδες κτλ μονο που αυτη την φορα δεν ειναι και οι δυο σύμφωνοι με αυτο.Ενα αποτομο χτυπημα της συζύγου καταλήγει να στειλει τον αντρα της στον αγυριστο και να αφησει εκεινη δεμένη στο κρεβατι χωρις να υπαρχει κανεις να την λυσει!Fascinating and scary,no?
Τα πρώτα τρια βιβλια θα τα διαβασω στο πι και φι μιας και δεν ειναι μεγαλα!
Τι διαβάζεται εσεις??

9 thoughts on “Τι διαβαζω τωρα?

  1. Α, εγω σου είπα, μονογαμική καθως είμαι παραμένω στην μετα-Αρθούρου εποχή και ακολουθώ το επίσης ηλικιωμένο ζευγάρι στις περιπέτειές του καθως αναζητεί το γιο κ τις χαμένες αναμνήσεις τους στον “θαμμένο Γιγαντα” του Ισιγκούρο. Έχω διαβάσει πανω απο το μισό, τον γίγαντα δεν τον είδα ακομη 🙂 🙂 φιλια!

    Like

  2. Όσες φορές έχω δοκιμάσει να διαβάσω πολλά βιβλία ταυτόχρονα,βραχυκυκλώνω και καταληγω με πολλά μισοτελειωμένα.Οπότε θαυμάζω πολύ όσους το κάνουν.Το ένα βιβλίο,λοιπον,που διαβάζω είναι το “Όπως ήθελα να ζήσω” από την Ελένη Πριοβόλου.Αυτό. Τελεία.χαχα

    Liked by 1 person

  3. Όλα όσα προτείνεις ενδιαφέροντα μου φαίνονται! Εγώ παλεύω ακόμα να τελειώσω το “Από την αυτοεκτίμηση στον εγωισμό” του Μπουκάι.

    Liked by 1 person

    1. Δεν είμαι καθόλου της φιλοσοφιας ομως χαχα θελω να ξεφευγει το μυαλο!Σου προτεινω να ξεκινησεις τις αρχαιες τραγωδιες!Ειναι ςξαιρετικες!

      Liked by 1 person

  4. Σου είχα γράψει χτες σχόλιο, αλλά μάλλον κάτι πήγε στραβά, γιατί δεν το είδα.. Εγώ, μονοβιβλική όπως πάντα, διαβάζω την ιστορία κάποιων άλλων ηλικιωμένων σε ένα ταξίδι αναζήτησης του γιου και των χαμένων αναμνήσεών τους, στον “Θαμμένο Γίγαντα” του Ισιγκούρο. Έχω διαβάσει πάνω από το μισό, γίγαντα πάντως δεν έχω συναντήσει! 🙂

    Like

      1. ΩΩ!Να μαι και πάλι! 😉 Λοιπόν, δεν λες ότι είναι και του Ισιγκούρο ένα πράγμα. Στην αρχή βαρετό, μετά μπερδεύει στις περιγραφές, ίδομεν. Οπτικοποιημένο στο σινεμά, θεωρώ ότι θα είναι πολύ καλύτερο! Θα γράψω κριτική σύντομα!

        Liked by 1 person

Leave a Reply

