tag

7 Αγαπημενες μου συνηθειες.

Η metafrasi με εκανε tag και εγω η γαιδουρα το εχασα,και κατα τυχη το ειδα,σε ενα υπεροχο ποστ οπου μιλαμε για τα 7 πραγματα μεσα στις 7 μερες τις εβδομαδας που μας οδηγουν στην ευτυχια!Επειδη ομως εγω δεν ειμαι ανθρωπος που εχει προγραμμα θα μιλησω γενικα για εφτα συναισθηματα/πραγματια που αγαπω!

Επισης ωραιες απαντησεις,εδω και εδω.

1.Η πρωινη τυροπιτα με τον καφε.

Δεν πρεπει να τρωω τετοια πραγματα του διαολου διοτι εχω ηδη παχυνει υπερβολικα αλλα δωσε μου ζυμη και παρε μου την καταμαυρη ψυχη!Και τωρα που εχω αποκτησει και μια σχεση φιλιας με τον καφε,τα πραγματα εχουν γινει ακομα πιο ενδιαφεροντα την ωρα του πρωινου μου που συνηθως το παιρνω στο κεντρο της ΑΘηνας,καθισμενη σε καποιο βρωμικο πεζουλι!

2.Το διαβασμα.12109290_180533972280288_2359036810980882934_n

Νταξ,αυτο ειναι προφανες.Ομως πρεπει να πω οτι ειναι απο τα λιγα πραγματα που με κανουν ευτυχισμενη μεσα σε λιγα λεπτα.Οταν ανοιγω ενα βιβλιο,και θα πω κυριως αστυνομικης λογοτεχνιας,ανεβουν οι δεικτες της ευτυχιας μεσα στο μπερδεμενο μου μυαλο στα υψη!Η αγορα βιβλιων,δε,με στελνει στον παραδεισο.

3.Το μαγειρεμα.

12039326_176837682649917_5421956672025324761_n

Αγαπω,ΑΓΑΠΩ να μαγειρευω.Μου αρεσουν οι κατσαρολες,τα πιατικα και μπιχλιμπιδια της κουζινας.Θελω οταν αναβω το ματι της κουζινας να ανακατευω μυρωδιες,υλικα και ιδεες και να βγαζω ενα αξιοπρεπεστατο πιατο.Με το πλυσιμο των πιατων εχω προβλημα.Μου προκαλει καταθλιψη!

4.Η οδηγηση στην εθνικη το βραδυ,χωρις αλλα αμαξια και με ελλειπη φωτισμο ακουγοντας British synthpop ή κατι παρομοιο.Absolute bliss.

5.Η συγγραφη.Μου αρεσει να γραφω,δεν νομιζω οτι ειμαι ιδιαιτερα καλη σε αυτο και μισω το γεγονος οτι δεν εχω σχεδον ποτε την εσωτερικη δυναμη να καθισω σε μια καρεκλα και να γραψω το πρωτο μου βιβλιο.Εχω πλεον δεχτει οτι δεν θα γινει ποτε.Πιθανον.

6.Να ανοιγω την σελιδα μου εδω,και να βλεπω τα σχολια που μου αφηνουν οι αγαπημενες μου μπλογκερ.Νομιζω ξερουμε ολες πως ειναι αυτο!

7.Η μυρωδια της υγρασιας,ο γκριζος ουρανος που ετοιμαζεται για βροχη και η ομιχλη.Θα επρεπε να ημουν γεννημενη στην Αγγλια.

Κανω tag οποιον θελει να το κανει!

23 thoughts on “7 Αγαπημενες μου συνηθειες.

  1. Καλησπέρα! Την πρωινή τυρόπιτα την σκέφτομαι ήδη από το προηγούμενο βράδυ, μόνο αυτό σου λέω! Αν κατεβαίνεις δε στο κέντρο της Αθήνας, θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις κάτι τις από το Άριστον (Βουλής 10). Μην σκας για το βιβλίο. Θα έρθει την κατάλληλη στιγμή και θα είμαστε οι πρώτοι που θα σε διαβάσουμε! Για άλλη μια φορά, τα απλά καθημερινά πράγματα κερδίζουν την ευτυχία ^ω^
    Καλό σου βράδυ!!!

    Like

  2. Νομίζω κοριτσι πρεπει να φύγουμε επειγόντως για Αγγλία. Με ομίχλη, συννεφιασμένο καιρο, πέντε τυρόπιτες στο χέρι και μετα απο μπόλικους καφέδες, έχοντας μαγειρέψει νόστιμα αχνιστά στο τσουκάλι του αγροτόσπιτου και πιει τις μπιρίτσες μας, θα καθίσουμε επιτέλους τον ποπουδάκο μας για να γράψει αυτο το περιβόητο …πρώτο μας βιβλίο….

    Και μην άκου χαζά, στη συγγραφή ε ι σ α ι καλη.
    Ουφ, όλο κομπλιμέντα ψάχνεις, τς τς τς τς τς…😱😁😁

    Liked by 3 people

    1. Τρέφομαι με κομπλιμεντα,αφου εχω φαει ολα τα φαγωσιμα χιχι αχ ναι παμε!!Σε ενα αγγλικο παραθαλάσσιο χωριο (σε κατι τετοια χωρια διαδραματίζονται τα αγαπημένα μου βιβλια) αλλα και για εντονη ζωη στο Λονδίνο!

      Like

  3. Μην αγχώνεσαι κι εμένα υπολειτουργεί το gmail και τις περισσότερες αναρτήσεις σας τις λαμβάνω με χρονοκαθυστέρηση. Κι εγώ μόλις χθες ανακάλυψα το tag, άσχετα που δεν αξιώθηκα ακόμα να κάτσω να το κάνω!

    Στο θέμα μας τώρα:
    1. Έλα βρε… μα γίνεται να κοπεί η τυρόπιτα από το πρωινό; Δεν γίνεται! Δεν θα πάει καλά η μέρα, πώς να το κάνουμε!! 😉
    2. Ω, ναι! Θα με κλείσουν μέσα λόγω χρεών στο τέλος με τόσα έξοδα που κάνω για βιβλία!
    3. Καλά, για το μαγείρεμα δεν τρελαίνομαι κιόλας, αλλά με τα πιάτα έχω κι εγώ θέμα! Ας είναι καλά το πλυντήριο!
    4. Η οδήγηση τη νύχτα είναι απόλαυση! (ως συνοδηγός βέβαια γιατί με την οδήγηση δεν τα πάω καλά)
    5. Ένα έχω να σου πω: γράψε κάτι (το πρώτο κεφάλαιο έστω) δώστο σε έναν φίλο σου να το διαβάσει και μετά όλα θα γίνουν μόνα τους! Θα σε κυνηγάει συνεχώς από πίσω ζητώντας σου να γράψεις τη συνέχεια για να τη διαβάσει και τότε θα αναγκαστείς να στρωθείς. Έτσι έκανα κι εγώ κι ευτυχώς γράφω πια με πιο γρήγορους ρυθμούς, αλλιώς δεν θα τελείωνα ποτέ!
    6. Πολύ τέλειο συναίσθημα, όντως!!! 😀
    7. Όχι, όχι, όχι!!! Πέρασα όλη μου τη φοιτητική ζωή σε νησί του Αιγαίου γεμάτο υγρασία και βροχές το χειμώνα (που άπαξ και ξεκινούσαν ύστερα ξεχνούσαν να σταματήσουν) και δεν αντέχω να το ζήσω ποτέ ξανά!

    Ελπίζω να μην σε κούρασα με την πολυλογία μου!
    Φιλάκιααααααα

    Liked by 4 people

    1. Οχι καλε!!Η τυρόπιτα κοβεται οταν πλεον δεν μπαινεις στα ρουχα σου!χεχε.Ναι,οτι γραφω το ποσταρω εδω..ετσι παιρνω δυναμη να συνεχίσω!Νησί οπως Αγγλια χεχε εκει θελω να παω!Σε πιο νησι ησουν?

      Liked by 1 person

      1. Μυτιλήνη. Πραγματικά, κάθε φορά που ξεκινούσε να βρέχει λέγαμε όλοι κοροϊδευτικά: “ξεκίνησαν οι Μουσώνες” Απλά, δεν παλευόταν η υγρασία και δυστυχώς μου έκανε πολύ κακό στη μέση και να’τη τώρα η οσφυαλγία πριν της ώρας μου! 😦

        Εγώ πάντως όταν φτάνω σε σημείο να μη με χωράνε τα ρούχα μου το ρίχνω στο περπάτημα (το οποίο έχω παρατηρήσει ότι μου κάνει πολύ καλή δουλειά στο να χάνω κιλά). Το ‘χω πάρει απόφαση ότι τυρόπιτες, γλυκά και fastfood απλά δεν μπορώ να τα κόψω, οπότε έψαξα από πέρυσι να βρω άλλες λύσεις! 😛

        Υ.Γ. Πάω τώρα να ρίξω μια ματιά στο “συγγραφικό σου έργο” γιατί μ’ αυτά και μ’ εκείνα τόσες μέρες δεν πρόλαβα! (ω ναι, ντροπή μου!!!)

        Liked by 2 people

  4. Το τελευταίο διάστημα είμαι σε δίαιτα και το πιο δύσκολο είναι όταν μπαίνω ΒΕΝΕΤΗ να παρω τον καθιερωμένο καφέ και μυρίζω όλα τα σφολιατοειδή.
    Επίσης, για κάποιο παράξενο λόγο δεν σε είχα για κοπέλα που σου αρέσει το μαγείρεμα.Δεν ξέρω γιατί..
    Και να ξέρεις ότι γράφεις πολύ καλά.Ειλικρινά,σαν αναγνωστης μιλάω,μου άρεσε πολύ η τελευταία ιστορία σου 🙂

    Liked by 3 people

  5. Ωωωωω είναι όλα υπέροχα και τα γράφεις πολύ παραστατικα!!! Σε φαντάζομαι σε ένα λίγο βρώμικο όπως λες παγκάκι να τρως τυρόπιτα με το ένα χέρι και με το άλλο να διαβάζεις το βιβλίο σου, με 2-3 περιοδικά μαγειρικής και καινούριες χρωματιστές κούπες για την κουζίνα σου στην τσάντα, ενώ δίπλα σου έχεις αφήσει ένα αχνιστό ζεστό καπουτσίνο και μια ομπρέλα (γιατί έχει σύννεφα και ψιλοβρέχει ανά διαστήματα). Φυσικά είσαι στο Hyde Park ή στο St James (ωχ εκεί δεν έχει τυρόπιτα, αλλαγή: shepherd’s pie) και στο σημειωματάριό σου έχεις ήδη γραψει 2-3 ιδέες για το βιβλίο σου και προτάσεις για το μπλογκ σου 🙂

    Σε έφτιαξα ε; Αν πας πάρε με μαζί σου μόνο αυτό θελω!!!!!!!!!!!!!

    Liked by 2 people

Leave a Reply

