A little bit of everything

Λιγο απο ολα και πολυ μπλα-μπλα.

Σαββατοβραδο.Σπιτι,μαλακές πιτζαμες και blogging.Α!Ναι,και η σπιτικη ζυμη πιτσας που εχω αφησει να “φουσκωσει” για να απλωσω πανω της αργοτερα ολα τα καλουδια!Μιαμ,μιαμ.Ηθελα πολυ να γραψω,αλλα δεν ηξερα για πιο θεμα.Εχω τοσες ιδεες στο μικρο και κατα καιρους ανεπαρκες μυαλο μου.Αποφασισα να γραψω για οτι μου ερθει,ελπιζω να μην σας κουρασω.

Οταν εισαι εφηβος δεν σκεφτεσαι τον χρονο.Θελεις να μεγαλωσεις για να κανεις οτι θες χωρις να δινεις λογο σε κανεναν,μιας και στην εφηβεια η ισσοροπια στην ανεξαρτησια που θες και σε αυτη που μπορεις να εχεις ειναι δυσκολη.Ετσι οταν επιτελους ζεις τα πρωτα χρονια της ενηλικιωσης σου δεν καταλαβαινεις την ταχυτητα με την οποια γλυστρουν απο τα δακτυλα σου.Και ειναι πολυ μεγαλη αυτη η ταχυτητα.Μια μερα ξυπνας,ας πουμε στην ηλικια των 30,και λες ¨The fuck?” και καταλαβαινεις οτι τιποτα απο οσα ειχες σχεδιασει να κανεις ή ακομα και να εισαι,δεν εχουν πραγματοποιηθει.Ισως τελικα να μην τα ηθελες ή ισως να νομιζες πως υπαρχει ακομα χρονος.Sometimes there is not.Αλλα αυτα τα ξεπερνας,κριση ηλικιας λες και τα αντιμετωπιζεις,αυτο που σου κοβει τα ποδια ειναι οτι οι ανθρωποι που αγαπας,οι ανθρωποι που υπηρχαν πριν απο σενα,γερνουν μαζι σου αλλα για εκεινους ο χρονος ειναι ακομα λιγοτερος απο τον δικο σου.BANG.Ενα καρο υπαρξιακοι φοβοι που σε πλησιαζουν με αχορταγα βλεματα.Yikes,I better not think about it anymore.

On a brighter note,αν και δεν θα επρεπε να το λεω αυτο εδω,καποια καλη φιλη μου εδωσε ενα αρχειο γεματο με ηλεκτρονικα βιβλια.Ενα σωρο ειχε μεσα και δεν τα εχω δει εξερευνησει ακομα.Αυτα που ειδα ομως με ικανοποιησαν πληρως,δεν προκειται φυσικα να τα διαβασω ποτε ολα.Ειναι παρα πολλα!Βεβαιως με βολευει τελικα πιο πολυ να τα διαβαζω στο android μου (αντι του Kindle,η φυσικη μορφη ειναι η αγαπημενη μου προφανως!) μιας και εχω αρκετα μεγαλη οθονη,συνηθως επιλεγω το app ALDIKO.Μια λιστα με τους συγραφεις θα την αφησω εδω,να παρετε μια γευση.

Stephen King/Patricia Cornwell/Douglas Adams/Lee Child/Neil Gaiman/Dean Koontz/Chuck Palahniuk/Terry Pratchett/ και καποιοι αλλοι που δεν τους ξερω.Φανταζομαι οτι ολο και καποιο βιβλιο απο αυτα που εμπεριεχει θα διαβασω!Ηδη εχω περασει το Rage/Stephen King και το Pinball,1973/Haruki Murakami,το δευτερο μερος της τριλογιας του Αρουραιου.

Το βιβλιο που διαβαζω τωρα (Dolores Claiborne/Stephen King) φτανει στο τελος του και μπορω να πω οτι μου αρεσει πολυ.Ειχα σκοπο να διαβασω μετα το The little stranger της Sarah Waters αλλα ειχα αρχισει πριν μερες το The Phantom of the opera και μου φωναζει να το διαβαζω ως τελος!Αυτο παθαινω.Καθε βιβλιο εχει την ωρα του,νιωθω να μου φωναζει απο μακρια!Και τοτε μονο το τελειωνω,οταν νιωσω την αναγκη να χαθω στις σελιδες του!

Ξεκινησα να βλεπω την τελευταια σεζον του American Horror Story,στην οποια παιζει η ομορφη Lady Gaga,ελπιζοντας πως θα σπασει η καταρα και θα ξεπερασω το 3 με 4 επεισοδιο οπου συνηθως σταματουσα τις αλλες σεζον.Μου αρεσε.Αλλα ηταν πολυ intense και πολυ αρρωστο βρε παιδι μου.Πολυ αιμα,πολυ ανατριχιλα και πολυ πολυ ψυχολογικη φθορα.Αυτη η σειρα στο κανει αυτο,σε φθιρει.Ασε που η μια ωρα που διαρκουσε εμοιαζε με παρα πανω.Απλα-δεν-τελειωνε.Το προτεινω ομως σε οποιον  θα ηθελε να την δει.Δεν χρειαζεται να εχετε δει τις επομενες σεζον.Συν οτι η Kathy Bates ειναι φοβερη.

Αυριο σκοπευω να παω στο Athenscon και να βγαλω πολλες φωτο!

Προσπαθω να ξεχασω τον τρομο που ενιωσα εχθες το βραδυ που διαβασα τα πρωτα κακα νεα..

Παιδες,η πιτσα εγινε!Σας φιλω.

26 thoughts on “Λιγο απο ολα και πολυ μπλα-μπλα.

  1. Αν διαβάσεις το Postmortem από την Patricia Cornwell θέλω να μου πεις εντυπώσεις. Προσωπικά το λάτρεψα για τις εγκυκλοπαιδικές γνώσεις που μου έδωσε σχετικά με την ιατροδικαστική έρευνα αλλά μέχρι εκεί. Δυστυχώς η συγγραφέας κάπου μέσα στις πρώτες 80 σελίδες πετάει μια άκυρη ατάκα που δυστυχώς σε κάνει να καταλάβεις με ακρίβεια τί θα γίνει στο τέλος!

    Υ.Γ. Εγώ πάλι είχα ετοιμάσει ένα ωραιότατο θέμα για ποστ σήμερα αλλά με αυτά και με εκείνα (την τρομοκρατική επίθεση εννοώ) με έχει πιάσει ένα ψυχο-πλάκωμα και δεν μπορώ να γράψω τίποτα 😦

    Liked by 2 people

    1. Αστα..Εγω σκεφτομαι και εκεινους που πεθαναν στην Συρια αλλα δεν ταραχτηκε ολος ο κοσμος.Γιατι να πεθαινουν αδικα ετσι ο κομος..Πφφ.

      Liked by 1 person

      1. Δεν ταράχτηκαν όλοι γιατί για να εισακουστεί η δυστυχία σου εν έτει 2015 θα πρέπει να προβληθεί επαρκώς από τα ΜΜΕ, αλλιώς απλά δεν υπάρχεις! 😦
        Εύχομαι μόνο να μην μας βρουν χειρότερα!

        Like

      2. Αχ και εγω αυτο φοβαμαι.Εχθες δεν με επαιρνε ο υπνος με τιποτα,αλλα η εκδικηση ηταν αυτη για τους βομβαρδισμους της γαλλιας.Δεν μπορω να φανταστω τι αλλο θα γινει..

        Liked by 1 person

      3. Ναι το γνωριζω οπως ειπε και μια ψυχη “ολοι οι ανθρωποι ειναι ισοι αλλα καποιοι ειναι πιο ισους απο τους αλλους”

        Liked by 1 person

  2. Λοιπον, κοπέλια, εγω που λείπω αρκετό τωρα καιρο απο τη μπλογκογειτονιά μας, λέω… θα μπω στην σελίδα απο το Τζοάκι, θα μου προτείνει κανένα καλο βιβλιο,ξέρω οτι κανει και διατροφή ενω εγώ έχω ξεκοιλιαστεί στη Μερεντα, θα με φέρει κ στον ίσιο δρόμο, κ συ τωρα μας μιλάς για σπιτική πίτσα…Καλε, κοπελιά, δε ντρέπεσαι;;; 😁😁😁😍
    Που ειναι η συνέχεια του μυθιστορήματος με το ξενοδοχείο καλε! Απαιτώ να το συνεχίσεις. ΑΠΑΙΤΩ.😱😱
    Στα σοβαρά τωρα, μου άρεσε πολυ το παραπάνω ποστ σου κ αυτα που λες για το χρόνο.Αγαπημενη πρόταση:”ενα κάρο υπαρξιακοί φόβοι που σε πλησιάζουν με αχόρταγα βλέμματα”.

    Φιλακια κοριτσι!!

    Liked by 1 person

  3. Που χαθηκες ονειρακι?Μιλα,τωρα!Την εφαγα και την διατροφή! Χαχαχα.Σκεφτομαι συχνά τον χρονο τωρα τελευταια..Δεν εχω εμπνευση καθολου,φαντασου τωρα ξεκινησα καπως να διαβαζω παλι ποο φυσιολογικα.

    Like

  4. Δε θα μιλήσω για τα ηλεκτρονικά βιβλία γιατί δεν το κατέχω το θέμα – εγώ το βιβλίο το θέλω χάρτινο (κολλημένη!). Αλλά θα σου κάνω μία παρατήρηση: την πίτσα δεν έπρεπε να τη βγάλεις μια φωτογραφία και να δώσεις και μια μίνι συνταγούλα;;;;;;
    Πω πω, κι έχω καιρό να φάω πίτσα, έτοιμη ή σπιτική, και παρά το πρωινό της ώρας, μια λιγούρα την έχω…

    Καλημερούδια
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com/

    Liked by 1 person

    1. Λοιπον θα την γραψω την συνταγη,σε ενα ποστ την επομενη φορα που θα την κανω γτ θελω να βγάλω και φωτογραφίες.Γίνετε πολυ ωραια,και την τρως ανετα και την επομενη μερα!Οχι γτ θα μου την ματιαζατε χεχε

      Liked by 1 person

  5. 1,5 μήνα πριν τα 30 σε νιώθω απόλυτα.Ίσως για τα πράγματα που δεν κάναμε να φταίει ότι πιστευαμε πως είχαμε χρόνο, ίσως η βαρεμάρα μας να υπερτερούσε της επιθυμίας μας.Φυσικά το οτι μπαίνουμε στα 30 δεν μας εμποδιζει να κάνουμε αυτά κι άλλα τόσα!Ίσως μάλιστα τώρα να είμαστε πιο συνειδητοποιημένες για το τι πραγματικά θέλουμε.
    P.s. Το American Horror Story δεν βλέπεται. Πολύ σπλατεριά και μαυρίλα.

    Liked by 2 people

      1. Μας το κάνετε εύκολο κορίτσια, να ξέρουμε ποτε θα σας ευχηθούμε!!! 🙂 Τα μεγάλα μυαλά σας λοιπον δεν ειναι τυχαίο που συναντήθηκαν 🙂

        Liked by 2 people

Leave a Reply

