Uncategorized · writing update

Writing Update:1.

Δεκαδες ιδεες.Χιλιαδες,για να ειμαστε ειλικρινεις.Σχεδιαζεις στο μυαλο σου τον καθε χαρακτηρα.Την ιστορια του,τι θελει,πως το θελει και γιατι εχει την αναγκη αυτη.Προσωπα,ρουχα και μαλλια ολα αυτα εχουν προκαθοριστει.Και λες οτι σημερα ηρθε η ωρα να αρχισω να γραφω.Ανοιγεις νεο αρχειο,κοιτας τον κερσορα που τρεμοπαιζει και εκει μενεις κοκκαλωμενος για τις επομενες ωρες.

Ισως την επομενη φορα.

Αυτο ειναι το προβλημα μου,οι λεξεις δεν βρισκουν ποτε τον δρομο τους στο “χαρτι”.Κουρνιαζουν για παντα στο μυαλο μου,μεγαλωνουν και μεγαλωνουν και μετα σκανε σα μπαλονι και αφηνουν πισω τους μοναχα σκετο αερα.

Πφφ,δεν θα γινω ποτε συγγραφεας.

Αλλα αφηστε με να σας μιλησω για την νεα ιδεα που εχω.

Φαντασου ενα δωματιο ασπρο,χωρις παραθυρα.Καρεκλες πλαστικες σχηματιζουν εναν κυκλο γυρω απο ενα χαμηλο πλαστικο τραπεζακι οπου επανω του βρισκετε ενα λαπτοπ.Σε αυτο το λαπτοπ δεν βλεπουμε τιποτε παρα μονο ενα μικρο παραθυρακι.Το προγραμμα που τρεχει ειναι ενα προγραμμα αναπαραγωγης ηχου και απο τα ηχεια του υπολογιστη ακουγονται οι πρωτες λεξεις.”Αγαπημενοι μου δολοφονοι,γεια σας.”

Καπως ετσι ισως ξεκινησει μια συλλογη με μικρες ιστοριες.

Η πρωτη που εχω στο μυαλο μου αφορα εαν χαρακτηρα με το ονομα Νικ και μια κοκκινομαλλα (φυσικο το χρωμα) που αγαπησε καποτε και που ισως και να εχει σκοτωσει?Δεν ξερω.Δεν το εχω σκεφτει ακομα.Αυτη η ιδεα γυρναει μερες στο μυαλο μου!

Αυτα,my lovelies.

 

 

 

 

 

10 thoughts on “Writing Update:1.

  1. Ααααααααααααα, με πρόλαβες!!!!!!!!!!!!! 🙂 🙂 🙂

    Λοιπόν, κάπως έτσι σκέφτομαι κι εγώ την πρώτη μου ανάρτηση για το writing update, λίγα λόγια γι’ αυτό που γράφουμε για να μπορούν κι οι υπόλοιποι που μας διαβάζουν να μας παρακολουθήσουν.

    Κι όσο για το “κοιτάω την οθόνη και δεν μου ‘ρχεται τίποτα”, το είχα πάθει μια φορά και έφτιαγε δυστυχώς ο χαρακτήρας που είχα επιλέξει. Έχεις σκεφτεί να ξεκινήσεις πρώτα από τον τύπο που μιλάει στην οθόνη; Να “στήσεις” πρώτα αυτόν ολοκληρωμένα μες στο μυαλό σου και μετά να περάσεις στους… “δολοφόνους”;
    Πέραν αυτού η αρχή πάντα είναι η πιο δύσκολη! Να φανταστείς ότι εγώ το πρώτο μου κεφάλαιο μέχρι στιγμής το έχω αλλάξει ίσα με 10 φορές 😦

    Like

  2. Θα στο πουν ακόμα δεκάδες άτομα: είναι πολύ οικείο το συναίσθημα και το φαινόμενο που περιγράφεις σε κάποιον που ήδη γράφει/έχει προσπαθήσει να γράψει. Δυστυχώς ή ευτυχώς η συγγραφή δεν είναι ένα στρωμένο μονοκόμματο πράγμα όπως θα θέλαμε αλλά ένα ατελείωτο κόψε-ράψε μιας ιστορίας. Σπαστικό ναι, αλλά δε γίνεται αλλιώς. Η καλή συγγραφέας είναι πρώτα απ ‘όλα καλή μοδίστρα καταστάσεων και χαρακτήρων, εκεί έχω καταλήξει. Βεβαίως όπως είπε και η Μαριάνα μεγάλο ρόλο παίζει το ύφασμα που πας να επεξεργαστείς (υπόθεση, χαρακτήρες)…. σιγά-σιγά! Καμιά μοδίστρα δε ράβει απ’ την πρώτη της φορά νυφικό! 😉

    Liked by 2 people

    1. Νομίζω πως πιο εύστοχη απάντηση δεν μπορούσε να δοθεί! Μπράβο βρε Φανή, ειδικά με το νυφικό… έραψες!! (ή μάλλον… έγραψες!!) 🙂

      Υ.Γ. Τελικά εσύ τί θα κάνεις; Θα συμμετάσχεις στα Writing Updates;

      Liked by 2 people

  3. Κορίτσι, να σε ρωτήσω κάτι: εσένα σε βολεύει να γράφουμε όλοι από ένα update το μήνα ή θα ήθελες και πιο συχνά; Γιατί ενώ στην αρχή σκεφτόμουν να τα ονομάζαμε Writing Update Νοεμβρίου, Δεκεμβρίου κτλ, μετά το ποστ σου σκέφτηκα μήπως απλά τα αριθμούσαμε (έπως έκανες εσύ δλδ), άρα όποιος θέλει να μπορεί να γράφει και περισσότερα από ένα το μήνα 🙂

    Like

Leave a Reply

