tags

Unpopular Opinions Book Tag.

Tο blog “Garden of stories” με εκανε tag και μου ζητησε να απαντησω σε μια σειρα ερωτησεων που βρηκε στο καναλι της KatTheBookaholic για το ποια βιβλια δεν μου αρεσαν,παρολο που ειναι πολυ διασημα και συνηθως αγαπημενα.

Αποφασισα να απαντησω ειλικρινα χωρις παθος και χωρις φοβο!Οριστε λοιπον..

Ένα διάσημο βιβλίο ή σειρά που δεν σου άρεσε καθόλου.

12382940

The maze runner,το βιβλιο που με εκανε να καταλαβω ποσο τα YA DYSTOPIAN δεν ειναι του γουστου μου και ποσο,μα ποσο τα βαριεμαι συνηθως.

Ένα διάσημο βιβλίο ή σειρά, που όλοι μισούν αλλά εσύ αγαπάς πάρα πολύ.

10139647

Σε αυτο το σημειο θα αναφερω οτι ενα καλοκαιρι του 2002 βαριομουν παρα πολυ στο εξοχικο μιας οικογενειακης φιλης μας,και μιας και τοτε δεν ειχα καθολου βιβλια αποφασισα να δανειστω ενα απο εκεινη.Αυτο του επελεξα ηταν το “Η γυναικα της σοφιτας” της Χ.Δημουλιδου και μπορω να πω οτι μου αρεσε παρα πολυ.Βεβαιως το βιβλιο αυτο το “μισουν” φιλοι μου που εχουν τα ιδια γουστα με εμενα,οχι γενικα.Εαν δεν κανω λαθος ειναι best seller συγγραφεας.

Ένα love triangle που ο πρωταγωνιστής/ια κατέληξε με αυτόν/ή που δεν ήθελες.

41lg0hcwrzl-_sy344_bo1204203200_

Συχαινομαι τα Love triangles ποσο δε σε YA βιβλια για αυτο και δεν θα τα αναφερω καθολου εδω,γιατι αυτο το “τριο” που με ειχε εκνευρισει ειναι στο βιβλιο “Sharp Objects” της Gillian Flynn,οσοι το εχουν διαβασει θα καταλαβουν.

Ένα διάσημο είδος βιβλίου που δε σε ελκύει καθόλου.

Θα πω η ρομαντικη λογοτεχνια,η YA ρομαντικη λογοτεχνια και η λογοτεχνια του φανταστικο επισης δεν με ενθουσιαζει.

Ένας διάσημος χαρακτήρας βιβλίου που δεν σου αρέσει καθόλου.

Α εδω ειμαστε,θα βγαλω χολη!Μια απο τις χειροτερες ειναι η Rory Deveaux απο την σειρα “Shades of London” της Maureen Johnson.A,ειναι χαζη.Θελω να την χτυπησω.

Ένας διάσημος συγγραφέας του οποίου η γραφή δεν σου αρέσει καθόλου.

9780340822784

David Mitchell.Ενα βιβλιο του εχω προσπαθησει να διαβασω αλλα δεν κατεβαινε με τιποτα,αλλα επειδη γενικα δινω και δευτερες ευκαιριες αγορασα και ενα δευτερο δικο του.Ποιος ξερει?

Μία διάσημη σειρά βιβλίων που δε σ’ ενδιαφέρει καθόλου να διαβάσεις.

002611be_medium

Harry Potter.Εχω βαρεθει να το βλεπω παντου.Εχω βαρεθει να διαβαζω τι ειπε η Ροουλινγκ για την καλτσα του 13 κομπαρσου στην σκηκη 12365.Ναι μπορειτε να βρισετε.Απλα ειναι τοσο over exposed για μενα που εχω καταντησει να το βλεπω και να κοβω λασπη.

Ποια ταινία ή σειρά θεωρείς ότι είναι καλύτερη από το βιβλίο που βασίστηκε.

292740

To Sleepers,μονο και μονο γιατι στο βιβλιο οι περιγραφες ηταν τοσο πολυ σοκαριστικες για ενα κοριτσι 15 χρονων,και η ταινια ειχε δωσει εναν πιο “αισιοδοξο” αερα.

Tagαρω ολο τον κοσμο,οποιος θελει εας το κανει!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16 thoughts on “Unpopular Opinions Book Tag.

  1. Harry Potter? (fainting) Κάποια βιβλία πρέπει να τα διαβάσεις μικρός, δεν γινεται αλλιώς…
    Τα YA dystopian έχουν πάντα πολυ ωραίο πρώτο βιβλιο και μετα δυο βιβλία ποθυ προσπαθουν να σου εξηγήσουν πως και γιατί είναι έτσι ο συγκεκριμένος dystopian κοσμος (ειναι πειραμα? τι υπάρχει έξω από τα τείχη?) και συνηθως ειναι πολύ βλακεια. Το Maze Runner ήταν όντως το χειρότερο θα έλεγα, το πρώτο ηταν ενδιαφέρον, αλλα η εξηγηση του γιατι και πως στα άλλα δυο… την έχω ξεχασει ηδη.
    Γι’αυτο όλοι τρελλαίνονται για το Hunger Games, είναι το μονο που δεν ακολούθησε αυτο το συγκεκριμενο μοτιβο. Ο κοσμος ειναι οπως είναι, οχι δεν ειναι πειραμα ή κατι τετοιο, απλά έτσι είναι, καντε επανασταση.

    David Mitchel ε? Εχω το Cloud Atlas, λέω να του δωσω μια ευκαιρία, αν δεν την παλεύει θα το αφήσω, ειναι και τεράστιο!

    Liked by 1 person

    1. Δεν ξερω τι εγινε με το Cloud Atlas,απλα δεν μπορουσα με τιποτα να δωσω προσοχη.Μερικές φορες δεν εβγαζε ευκολα νοημα η προταση του,δεν ξερω.Αφήκετε με.Αλλα προσωπικα εχω πολλα προβληματα με τα ΥΑ βιβλια.Έχει γινει τωρα μοδα η εφηβικη και εχουν τσακιστει ολοι και γραφουν εφηβική βγάζοντας στην κυκλοφορια βλακωδη αναγνωσματα.Αλλα το ειδος κρύβει και διαβαμαντακια!Τον Χαρυ Ποτερ θα τον διαβαζα εαν δεν με ζαλιζαν με συνεχη ποστ everything potter.

      Liked by 1 person

      1. Ναι πρεπει να εισαι προσεκτικη με τα YA και να παιρνεις μονο τα πολυ γνωστα πιστευω. Εγώ τα διαβάζω γιατι ειναι ευκολα, διαβαζονται γρηγορα και περνάει ευχάριστα η ώρα. Απο dystopian εχω διαβασει μονο οσα ειναι ταινιες προς το παρον και εκτός απο το Hunger games, απο τα άλλα μου άρεσε μονο το 1ο τους βιβλιο (καλα στο Divergent το τριτο δεν το διαβασα καν! Το ξεφυλλισα μονο να δω τι γινεται στο τελος).

        Καλε εσυ εισαι που κανεις και στο facebook του somuchreading τα ίδια ακριβως σχολια για το Harry Potter?

        Liked by 1 person

      2. Χαχα,μερικές φορές πρεπει να το βουλωνω.Απλα θεωρω μετα απο λιγο οτι συμβαινει κατι τυπου “mass effect”.

        Like

      3. Εννοειται να μην το βουλώνεις, γι’αυτο ακριβώς το λόγο πρέπει να ακούγονται όλες οι απόψεις!
        Εγώ ξεκίνησα το Harry Potter όταν ημουν καπου 12 και εννοειται το λάτρεψα. Αλλα τις ταινίες τις ειδα όλες περσι σκέψου. Μου άρεσε που εβλεπα τον κοσμο των μάγων επιτέλους, αλλά μεχρι εκει, οι ταινιες δεν μου ειπαν τιποτα.

        Εμένα γενικά με ενοχλεί οτιδηποτε γινεται mass effect, εκτος αν ειναι τα βιβλία που μου αρέσουν, τότε μου αρέσει κι εμενα 🙂
        Μολις πάω Ελλάδα θα ετοιμάσω ποστ με όλα τα πράγματα Harry Potter που εχω αγοράσει, να τρελλαθείς από τη χαρα σου χιχιχιχιχι!

        Liked by 1 person

      4. Χαχαχα θα σου κοψω την Καλημερα :p Δν με ενοχλούν κάθε αυτου τα βιβλία αλλα αυτη η…τρελα.Καθε λιγο και λιγάκι ανεβαζει τουιτ η Ροουλινγκ με τι σκεφτοταν ο ταδε στην ταδε στιγμη και σκεφτομαι οτι ισως γινετε με αλλον σκοπο..πιο οικονομικο.Πάντως μου αρεσουν πολυ τα αστυνομικα της!

        Liked by 1 person

      5. Χιχιχι οχιιιιι μη μου κοψεις την καλημερα! Αυτό που λες ουτε εμενα με ενδιαφέρει, η ιστορια για μενα τελείωσε με τα βιβλία, τι λεει η Ροουλινγκ τώρα δεν με νοιαζει. Αλλά πηγα στο studio tour στο Λονδινο, εκει που γυρισαν τις ταινίες και μετά το ξετίναξα το gift shop! Μα ποτε δεν συμβαίνει να βρίσκεις πραγματα που από τα αγαπημένα σου παιδικά βιβλία! Μακάρι να το έκαναν και για άλλα βιβλία, θα είχα κάνει μουσείο το σπίτι μου! Ενα golden ticket από τον Τσαρλυ και το εργοστασιο σοκολάτας, ξερεις ποσο το θέλω? Σε ολόκληρο μιουζικαλ πήγα και δεν το πουλάγανε στο gift shop, έλεος! Ολο και κάποιο καλό και φτηνο θα βρω online…

        Liked by 1 person

    1. Είναι εφηβικη λογοτεχνια δυστοπικου χαρακτηρα.Δηλαδή οι κυριοι χαρακτήρες ειναι εφηβη που ζουν σε έναν κοσμο σηνηθως πολυ χειροτερο απο αυτον. (Φυσικες καταστροφες,δικτατορίες κτλ οπως το Hunger games αμα ξερεις.)

      Liked by 1 person

Leave a Reply

