A little bit of everything · readathons

Books that will make me 2016 Edition.

Καλη Χρονια σας ευχομαι αγαπημενοι μου fellow readers!Αυτο ειναι το πρωτο μου ποστ για το 2016 και για καποιο λογο εχω αγχος!Σκεφτομουν μερες τωρα να γραψω αλλα δεν αισθανομουν και πολυ καλα και ολο το αφηνα.Σημερα ομως ειμαι πολυ καλυτερα και αποφασισα να γραψω στο αγαπημενο μου μπλογκ και για την λατρεμενη μου απασχοληση: το διαβασμα.

Αποφασισα να ακολουθησω το Readathon του So little sleeping,so much reading και επελεξα ολες τις 64 προτασεις.Αν θα το καταφερω δεν ξερω,αλλα σιγουρα θα προσπαθησω!Εχω αποφασισει οτι οταν βιβλιο εκπληρωνει παρα πανω απο μια προκληση,θα τις διαγραφω απο την λιστα μου σαν εκπληρωμενες. Σε αυτο το ποστ θα σας γραψω τα βιβλια που σκοπευω να διαβασω και ποιες προτασεις σβηνω απο την λιστα ή θα σβησω μολις τα διαβασω.

Ένα βιβλίο που διαδραματίζεται πριν το 1800/Ένα βιβλίο που εκδόθηκε τη χρονιά που γεννηθήκατε:

Το αρωμα του Πάτρικ Ζύσκιντ

Για τον Ζαν-Μπατίστ Γκρενούιγ, τον σκοτεινό ήρωα, μαθαίνουμε μόνο πως γεννήθηκε στις 17 Ιουλίου 1738 στο Παρίσι, ανάμεσα στα σκουπίδια της αγοράς με δυο ιδιαίτερα χαρακτηριστικά. Αυτός που τρομάζει τους πάντες με την παντελή έλλειψη κάθε μυρωδιάς έχει την πιο ευαίσθητη μύτη του κόσμου. Καταγράφει στην ατέλειωτη τράπεζα της μνήμης του όλες τις μυρωδιές που συναντά στο δρόμο του, και όχι μόνο αυτό, αλλά μπορεί να ανακαλέσει κάθε στιγμή εκείνη που θα διαλέξει. Η μακριά πορεία του στο βασίλειο των οσμών θα τον οδηγήσει από το εργαστήριο του αρωματοποιού στη θέση του ημίθεου που παρασύρει τα πλήθη με μοναδικό όπλο το ύψιστο και συγκλονιστικότερο άρωμα που υπάρχει. Αυτό της ανθρώπινης ύπαρξης.

Ένα βιβλίο συγγραφέα που γράφει με ψευδώνυμο:

Επειδη ειναι η καρδια μου του Αυγουστου Κορτω

Η Νόρα κι ο Χάρης ζούνε τις τελευταίες µέρες του γάµου τους, διαλυµένου απ’ τον χαµό του εξάχρονου γιου τους Άγγελου. Ώσπου ένα βράδυ ο Άγγελος έρχεται σ’ ένα µοιρασµένο όνειρο και τους υπόσχεται πως, αν επιστρέψουν στον τόπο της στερνής τους παραθέρισης και προβούν στην υπέρτατη θυσία, θα επιστρέψει κοντά τους. Μόνο που, όταν βρίσκονται και πάλι στο αποµονωµένο εξοχικό της Χαλκιδικής, ο Χάρης και η Νόρα διαπιστώνουν ότι το φράγµα ανάµεσα σε φύση και υπερφυσικό έχει καταρρεύσει, ότι το όνειρο απέχει µια ανάσα απ’ τον εφιάλτη κι ότι το παρελθόν συνεχίζει να ζει, παντοδύναµο.

Μια ιστορία για την παραφροσύνη της αγάπης – που, όπως και η πραγµατικότητα, ξεπερνά τη φαντασία.

Ένα βιβλίο διηγημάτων/Ένα βιβλίο από εκδοτικό που συνήθως δε διαβάζετε:

Μια σχεδον φυσιολογικη οικογενεια του David Sedaris

Ο David Sedaris παίζει στο χιόνι με τις αδελφές του. Πηγαίνει διακοπές με την οικογένειά του. Πιάνει δουλειά πουλώντας αναψυκτικά. Παρευρίσκεται στον γάμο του αδελφού του. Ψάχνει για καινούργιο σπίτι. Δίνει οδηγίες σε έναν ταξιδιώτη που έχει χαθεί. Ακούγονται όλα εντελώς φυσιολογικά, έτσι δεν είναι; Κι όμως, με τις 22 απολαυστικές αυτοβιογραφικές ιστορίες του βιβλίου, «Μια σχεδόν φυσιολογική οικογένεια», ο David Sedaris ανασηκώνει την άκρη της καθημερινής ζωής αποκαλύπτοντας τον παραλογισμό που κρύβεται κάτω από την επιφάνεια. Ο κόσμος του είναι γεμάτος αόριστες επιθυμίες και κρυφά κίνητρα – ένας κόσμος όπου η συγχώρεση έρχεται φυσικά και μια διαφωνία μπορεί να αποτελεί την ύψιστη μορφή αγάπης.

 

Εσεις θα παρετε μερος σε κανενα readathon φετος?

 

16 thoughts on “Books that will make me 2016 Edition.

  1. Αν η ημέρα διαρκούσε 48 ώρες ή αν μπορούσα να βάλω ένα “φρένο” στον εαυτό μου ώστε να μην παρασύρομαι διαβάζοντας non-stop μέχρι τις 7.00 το πρωί τότε ίσως και να το έκανα 😛 Από πέρυσι “φλερτάρω” με την ιδέα αλλά πού χρόνος.

    Υ.Γ. Καλή χρονιά και σε σένα κορίτσι!!! 🙂

    Liked by 2 people

      1. Α, δεν είναι αυτό… είναι ότι θα “πωρωθώ” και θα θέλω να τα διαβάσω όλα μέσα σε μια μέρα 😛 Θα καταλήξω να μην κάνω τίποτα άλλο πέρα από αυτό και… με ένα κεφάλι καζάνι.

        Liked by 1 person

  2. Μόλις δήλωσα κι εγώ συμμετοχή στο readathon έτσι γιατί ποτέ δεν έχω κάνει κάτι ανάλογο και μου φαίνεται ενδιαφέρον 🙂 Με τον ελάχιστο χρόνο που έχω θα κοιτάξω να καλύψω τον κατώτερο στόχο των 13 βιβλίων και ό,τι παραπάνω διαβάσω φυσικά κέρδος θα είναι.

    Liked by 1 person

  3. Καλή χρονιά με υγεία πανω απ’όλα!Δεν θα λάβω συμμετοχή γιατί, όπως έχω ξαναπει, μου προκαλούνε άγχος κι έχω ήδη αρκετο :ρ
    Αλλά θα είμαι εδώ να σαα εμψυχώνω και να διαβάζω τις κριτικές σας 😉

    Like

  4. Εγώ δεν μπορώ να λάβω μέρος γιατί αγχώνομαι όπως και τα κορίτσια παραπάνω! ΩΣΤΟΣΟ, θα παίξω το παιχνίδι, αλλά με δικούς μου κανόνες: θα επιλέξω κάποιες κατηγορίες και θα διαβάσω τα ανάλογα βιβλία, χωρίς όμως να τα εντάξω στα πλαίσια κάποιου challenge. Έτσι για την αντίδραση! Χαχαχαχα! 😃

    Liked by 1 person

    1. Αχα!Εγω δεν αγχώνομαι διοτι δεν με ενδιαφερει να αποτυχω.Ετσι και αλλιως αφου θα διαβασω ενα βιβλιο θα Βλέπω σε πΟιΑ κατηγορια θα ανοικει!

      Liked by 1 person

Leave a Reply

