A little bit of everything

Little Kook cake & Tea shop.

Ο καιρος σημερα ειχε την αποχρωση του γκρι που τοσο αγαπω αλλα αντι να μπορεσω να τον απολαυσω παλευα με οτι μπορουσα να παραμεινω ορθια.Η γριπη με εχει ισοπεδωσει και με μια ισχυρη δοση Βιταμινης C καταφερα να συρθω μεχρι το σημειο που ειχα δωσει ραντεβου με μια φιλη μου απο το γυμνασιο και τον αδερφο της που κανουμε παρεα απο τα εφηβικα μας χρονια και που πλεον ζει στο εξωτερικο.Ειχαμε αποφασισει απο τα χθες οτι θα παμε στο καινουργοι μαγαζι “Little Kook” που ειχαμε δει πριν αρκετες μερες απεξω και μας ειχε κινησει την περιεργια αλλα η πινακιδα απεξω μας ενημερωσε οτι λογω καποιων προβληματων θα αργουσε να ανοιξει.Δεν αντεχα να κατσω ορθια τοση ωρα και αφου περασαμε μια βολτα απο τα παλαιοβιβλιοπωλεια καθισαμε στο “Σερμπετοσπιτο της Νανσυς

Oh my.Για τους ανθρωπους σαν εμενα η σοκολατα ειναι αναγκαια και αυτο το μαγαζι εχει ενα σωρο γλυκα που σου προσφερουν μια γερη δοση σοκολατο-ηδονης.

1933932_212743582392660_6938432741746130500_n

Μμμ.

Αφου φαγαμε το γλυκο μας (εγω το δικο μου δεν το τελειωσα και το πηρα μαζι μου σε ενα ταπερακι που μου ετοιμασε η κοπελα που μας σερβιρε.) και ηπιαμε τα πολυ weak αφεψηματα μας αποφασισαμε να παμε πισω στο Little Kook και να δουμε αμα ανοιξε.Ο!Voila!Ανοιχτο και οτι πιο ιδιαιτερο εχω δει εδω στην Αθηνα!Και φυσικα μετανοιωσα που δεν πηρα απο εκει το γλυκο μου μιας και ειχε ενα σωρο triple layer cakes με διαφορες γευσεις.

Αλλα ας μην βιαζομαι,ας δειξω καποιες φωτο.

Δεν ειναι υπεροχο?

Little Kook:Καραϊσκάκη 17, Ψυρρή,210 3214144

 

 

26 thoughts on “Little Kook cake & Tea shop.

  1. πολύ ωραίο καλλιτεχνικό στέκι ειναι το friend’s art στην πευκη.Αν βρεθείς ποτέ στα λημέρια αυτά κάνε μια στάση. Σερβίρει φοβερή σοκολάτα. Επίσης είναι χώρος τέχνης. Όταν θα κάνω την έκθεση μου θα σου στείλω πρόσκληση να ρθεις. Σου στέλνω και το λινκ να το δεις.https://www.facebook.com/friendsartcafe/ Καλή Χρονιά να χουμε

    Liked by 2 people

      1. Η γενέτειρα μου είναι η Θεσσαλονίκη και προς το παρόν ζω και βασιλεύω στο Ρότερνταμ της Ολλανδίας 🙂

        Liked by 1 person

      2. Δεν υπάρχει η κουλτούρα του να βγεις για καφέ και οι Ολλανδοί δεν ξέρουν να φτιάχνουν πάνω από πέντε καφέδες (για σοκολάτες κι άλλα ροφήματα δεν το συζητάμε). Έτσι αργά ή γρήγορα παρατάει κανείς τους καφέδες και ξεκινάει να βγαίνει για φαγητό ή γλυκό. Υπάρχουν μερικά μαγαζιά στα οποία λέει πολύ να δώσεις τα λεφτά σου για να φας κάτι καλό…

        Liked by 2 people

  2. To Σερμπετόσπιτο? Το όνομα αυτού τoυ μαγαζιού ταιριάζει για παραμύθι, και η διακόσμηση από το επόμενο επίσης! Περαστικά σου 🙂

    Liked by 1 person

  3. Απλά πανέμορφο! Πόσο μ’αρέσουν αυτά τα διαφορετικά στέκια.
    Έχει ανοίξει και στην Κομοτηνή ένα παρόμοιο μαγαζί και είναι το καλύτερο μου!!!

    Liked by 1 person

  4. Όμορφες επιλογές νομίζω πως σύντομα που θα ανέβω προς τα άνω θα επισκεφτώ οπωσδήποτε το Little Kook. Για εμάς που αυτές οι βόλτες είναι αστραπή, αν έχεις να προτείνεις κάτι αντοίστιχο ή ένα μέρος που να ”επιβάλλεται” να επισκεφτεί κανείς, πες μου σε παρακαλώ.

    Καλή χρονιά να έχουμε!!

    Liked by 1 person

  5. Παραμυθένιο…τι Ονειρα Παραμυθιού είμαι κ δεν το ειχα πάρει χαμπάρι;;Έφυγα…!Ελπιζω να αντέξω την αναμονή για τραπέζι αν εχει γινει talk of the town! 🙂

    Liked by 1 person

Leave a Reply

