Book Reviews

Review:Επειδή ειναι η καρδια μου του Αυγούστου Κορτω

2016-01-12 15.05.12.jpg

Η Νορα και ο Χάρης ειναι ενα ζευγάρι που εχει χασει τον γιο τους απροσμενα πριν απο μερικα χρονια.Ο πονος και η δυστυχια τους εχει ρημάξει κυριολεκτικά και λιγο πριν την τελειωτική τους καταστροφή βλεπουν και οι δυο το ιδιο ονειρο. Ο γιος τους ντυμενος με τα βαφτιστικα του τους λεει οτι αμα θελουν να τον ξαναδούν πρεπει να κανουν την υπερτατη θυσια και το μέρος που πρεπει να γίνει αυτο ειναι ενα σπιτι που μερικα χρονια πριν ειχαν παραθερισει σαν οικογενεια.
Δεν μου αρεσε το τελυταιο βιβλιο του Αυγουστου Κορτω.Οτι με εκανε να αγαπησω το “Το βιβλιο της κατερινας” ηταν αυτο που με εκανε να δω αρνητικά αυτο το μυθιστόρημα.Η μανια του συγγραφεα να χωρίζει τα κειμενα κάθε λιγο και λιγακι (ακομα και μετα απο τις τέσσερις προτασεις) και να κοτσαρει απο πανω και τον τιτλο πολυ με αποδιοργανωνε.Ηθελα η δολια να μπω λιγάκι στα ορμητικα νερα,να κολυμπήσω μέσα στις λέξεις και τις νοητικές εικονες αλλα οχι τσουπ ενας βράχος τρεις τόνοι να μου φραξει τον δρομο.Θα προτιμούσα η ιστορία να έρεε πιο ομαλα χωρις διακοπες,διοτι ετσι θα μπορούσα να την ακολουθησω πιο ευκολα.
Η αδυναμια του Κ.Κορτώ στην υπερ-δραματοποίηση καποιων σκηνων ηταν ακομα ενας λόγος που δεν το συμπάθησα.Ενα βιβλιο με κύριους χαρακτηρες τους γονεις ενος νεκρου παιδιού σιγουρα δεν θα ειναι αναλαφρο αλλα πρέπει ο συγγραφεας να βρει την ισορροπία αναμεσα στο υπερβολικό δραμα και την ηρεμια.Εκει που ο ηρωας ειχε ξεκινήσει να κανει κατι και λες “Ωπα,εδω ειμαστε.” ξαφνικα βλεπει μια τυρόπιτα και ξεκινάει εκ νεου ο τραγικός μονολογος.Δεν λεω,ενταξει ας δουμε και αυτο,αλλα ο συγγραφεας με τούτη την συνεχη εισαγωγη του δραματικού στοιχείου εκοβε την σκηνή.Δεν υπηρχε δράση,με αλλα λογια βαρέθηκα και για ενα βιβλιο που ειχε τετοιο creepy feeling αυτο δεν ήταν καθόλου καλο.
Οι χαρακτήρες ήταν ΟΚ,εκαναν αυτο τους ειχε δοθεί.Δεν τους αγάπησα κιολας,απλα τους συμπαθησα.Μου αρεσε πολυ να διαβαζω για τα παιδικα τους χρονια εστω και αυτο το λιγο που υπηρχε στο βιβλίο.
Τωρα η ιδέα πισω απο το βιβλιο ηταν παρα πολυ καλη.Ηταν creepy,ειχε πολυ συναίσθημα και θα μπορούσε να εξελιχθεί πολυ καλυτερα εαν ο συγγραφεας έβαζε την αναγκη του να υπερβάλλει στην ακρη. Υπηρχαν προτάσεις διαματαντακια κρυμμένα που αμα ηταν γυαλιστει καλυτερα θα ελαμπαν! Επισης τα βρισίδια ηταν υπερβολικά και το λεω εγω που βριζω σα συφιλιασμενος ναυτικος.
Δεν νομίζω οτι θα διαβασω συντομα κάποιο αλλο δικό του, δεν ειναι εντελει του γουστου μου.

9 thoughts on “Review:Επειδή ειναι η καρδια μου του Αυγούστου Κορτω

  1. Φαντάσου όιτ πριν κλείσει τα 45 έχει ήδη γράψει κάμποσα βιβλία. Πρέπει μάλλον να διαχωρίζουμε τον πολυγραφότατο συγγραφέα από τον επιτυχημένο…

    Liked by 1 person

    1. Δεν καταλαβαίνω γιατι εχει τοσους φαν και μάλιστα κρεμονται απο τα χειλη του.Το καλυτερο βιβλιο που εχει γραψει ειναι η Κατερινα,και αυτο δεν νομίζω να επαναληφθεί!

      Liked by 1 person

      1. Ναι,ναι!Αυτο ειναι το δευτερο δικο του βιβλιο που διαβαζω και αποφάσισα πως δεν μου παει.Πολυ drama και δεν το μπορώ.

        Liked by 1 person

  2. Εγώ μόνο το “Ερως ανίκατε μάσαν” έχω διαβάσει και μου άρεσε πολύ. Φαντάζομαι και η “Κατερίνα” θα μου αρέσει πολύ. Τώρα για τα υπόλοιπα του οψόμεθα… Επειδή όμως αυτά που επισημαίνεις γι’ αυτό το βιβλίο τα βρίσκω δικαιολογημένα πολύ ενοχλητικά, λογικά ούτε εμένα θα μου άρεσαν…

    Liked by 1 person

    1. Επίσης κατι που με ενοχλεί ειναι η χρηση λεξων οπως ‘Facebook’ “IPhone ” κτλ διοτι στιγματίζουν το βιβλίο.Η Κατερίνα είναι πολύ καλή!

      Liked by 1 person

      1. Συμφωνώ και σ’ αυτό μαι κι αυτά είναι κομμάτια των καιρών μας. Φαντάζομαι αναφέρονται όπως κάποτε γράφονταν οι επιστολές και τα τηλεγραφήματατα στα βιβλία.

        Liked by 1 person

      2. Nαι σιγουρα αλλα κανει το βιβλιο dated και δεν χρειαζεται να γραφτει το ονομα της υπηρεσιας ή η μαρκα του προιντος καθ’αυτου!Δεν ξερω,με ξενιζει.

        Liked by 1 person

Leave a Reply

