TBR

Βιβλιο προτασεις και TBR.

Σημερα δεν δουλευω και αποφασισα να σηκωθω πρωι-πρωι για να χαρω αυτο το υπεροχο Σαββατο.Φυσικα αυτο δεν το καταφερα μιας και κοιμηθηκα σχεδον μεχρι τις 12 και οι μονες δουλειες που καταφερα να ολοκληρωσω ειναι να παρω να ψωνισω τα απαραιτητα απο το σουπερ μαρκετ και να απασχοληθω με την τακτοποιηση της βιβλιοθηκης μου που ειχε παλι τα χαλια της. Ετσι οπως τα εβαζα το ενα πανω στο αλλο και σκεφτομουν σε πια θεση να βαλω μου ηρθε η ιδεα να γραψω αυτο το post.

12607158_221247771542241_1918046975_n
Μερικα ειναι αναποδα,αλλα το ειδα μετα αφου την ανεβασα.

Δεν ειμαι ο καταλληλος ανθρωπος να προτεινει βιβλια για το εξης λογο: δεν ειμαι ποτε confindent (δεν μπορω με τιποτα να θυμηθω την λεξη στα ελληνικα,και το google ειναι πολυυυυυ μακρυα χαχα) για τις επιλογες μου. Αποφασισα ομως να σας φτιαξω μια λιστα με τα βιβλια που σκοπευω να διαβασω που ανηκουν σε διαφορα λογοτεχνικα ειδη. Οποτε σας προτεινω αν υπαρχουν στην βιβλιοθηκη σας να τα διαβασετε μαζι μου!

Οσες και οσοι με διαβαζετε συχνα θα ξερετε την αγαπω που τρεφω προς την Αρχαια γραματεια και το ερωτα που εχω με τις τραγωδιες.Για αυτο για το ειδος λογοτεχνιας αποφασισα να διαβασω την Ορεστεια. Ειναι η μοναδικη τριλογια που εχει διασωθει (δεν ειναι μονο σημερινο φαινομενο οι τριλογιες χεχε) και αποτελειται απο τις τραγωδιες: Αγαμεμνων, Χοηφοροι και Ευμενιδες.

Για την λογοτεχνια του Φανταστικου θελω να τελεισω το “Ο αντιστροφος κοσμος” του Phillip K. Dick. Το βρηκα τυχαια πεταμενο σε καποιο ασχετο σημειο (και απο οτι ανακαλυψα το ειχα αφησει εκει ενας φιλος καποιου γνωστου μου!) στην εκθεση βιβλιο στν Πλατεια Κοτζια και το πηρα μιας και εχω αλλα δυο δικα του που δεν εχω διαβασει ακομα.

Υποθεση

Οι νεκροί ανασταίνονται και βγαίνουν από τους τάφους τους για να γίνουν μεσήλικες, έφηβοι, παιδιά και να επιστρέψουν τελικά στις μήτρες των μητέρων τους. Αυτόν τον Αντίστροφο Κόσμο τον εξουσιάζει η Βιβλιοθήκη, ένας πανίσχυρος οργανισμός που έχει στόχο την καταστροφή από τα αρχεία οποιουδήποτε γραπτού ή καταγεγραμμένου γεγονότος.

Και για την μετα-Αποκαλυπτικη μου τζουρα αποφασισα να διαβασω αλλο ενα δικο του με τον αστειο τιτλο “Το ηλεκτρικο προβατο”. Το ειχα παρει και αυτο απο ενα παζαρι βιβλιο κοντα στα τρια χρονια τωρα,νομιζω ηρθε η ωρα του.

Υποθεση

Ο πιο πρόσφατος παγκόσμιος πόλεμος έχει αφήσει τη Γη διαλυμένη. Από τα συντρίμμια ενός κόσμου πλημμυρισμένου από ραδιενεργή σκόνη αναδύεται ο Ρικ Ντέκαρντ, κυνηγός επικηρυγμένων ανθρωποειδών. Ο Ρικ ονειρεύεται να αποκτήσει ένα ζώο, πανάκριβο σύμβολο κοινωνικής καταξίωσης στην καινούργια εποχή. Το ηλεκτρικό πρόβατο που έχει στην κατοχή του, μια σχεδόν τέλεια απομίμηση πραγματικού, τον καταθλίβει. Ώσπου ο Ρικ καλείται να σκοτώσει έξι εξελιγμένα ανθρωποειδή Nexus-6 έναντι μεγάλης αμοιβής…

Ας περπατησουμε με πηδηχτα και αναλαφρα βηματακια προς το ειδος λογοτεχνιας που ανηκει στα λιγοτερα αγαπημενα μου: την Κλασσικη. Για αυτο το καπως αγνωστο για εμενα ειδος επελεξα το “The phantom of the  opera” του Gaston Leroux ενα βιβλιο που ειχα διαβασει πολλα πολλα χρονια πριν,αν και ποτε δεν το τελειωσα, και που ειχε αρεσει πολυ.Δεν θυμαμαι παρα πολλα απο το βιβλιο μιας και εχουν περασει κοντα 15 χρονια. Θελω να μπλεχτω στα διχτυα του ασχημου φαντασμος και να χαθω στους υπονομους..

Υποθεση

First published in French as a serial in 1909, “The Phantom of the Opera” is a riveting story that revolves around the young, Swedish Christine Daaé. Her father, a famous musician, dies, and she is raised in the Paris Opera House with his dying promise of a protective angel of music to guide her. After a time at the opera house, she begins hearing a voice, who eventually teaches her how to sing beautifully. All goes well until Christine’s childhood friend Raoul comes to visit his parents, who are patrons of the opera, and he sees Christine when she begins successfully singing on the stage. The voice, who is the deformed, murderous ‘ghost’ of the opera house named Erik, however, grows violent in his terrible jealousy, until Christine suddenly disappears. The phantom is in love, but it can only spell disaster. Leroux’s work, with characters ranging from the spoiled prima donna Carlotta to the mysterious Persian from Erik’s past, has been immortalized by memorable adaptations. Despite this, it remains a remarkable piece of Gothic horror literature in and of itself, deeper and darker than any version that follows.

Για βιβλιο μυστηριου επελεξα αγαπημενη Agatha Christie και το βιβλιο της “Dead man’s folly”. Εχω πολλα δικα της και παμπαλαιες εκδοσεις διοτι τα συλλεγω αλλα αποφασισα οτι πρεπει να τα διαβασω και ολας και θα ξεκινησω με αυτο.

Υποθεση

Sir George and Lady Stubbs, the hosts of a village fete, hit upon the novel idea of staging a mock murder mystery. In good faith Ariadne Oliver, the well known crime writer, agrees to organise their murder hunt.

Despite weeks of meticulous planning , at the last minute Ariadne calls her friend Hercule Poirot for his expert assistance. Instinctively, she senses that something sinister is about to happen…

Και για να γελασει το χειλακι μας εχω επιλεξει δυο το “Good omens” του Neil Gaiman & Terry Pratchett και το “Μιλων Φιρικης” του Νικου Τσιφορου.

Για το non-fiction βιβλιο επελεξα να διαβασω επιτελους το πρωτο μερος της αυτοβιογραφιας της Maya Angelou με τον τιτλο “I know why the caged bird sings“.

Και τελευταιο βιβλιο ειναι το “Ο μαγκας” της Πηνελοπης Δελτα που θα το ενταξω στα παιδικα βιβλια!

Ο Μάγκας, ένα χαριτωμένο Φοξ Τεριέ, ζει στο σπίτι μιας εύπορης οικογένειας της Αλεξάνδρειας. Μια σειρά από σκανταλιές τον κάνει να εγκαταλείψει από φόβο το σπίτι του. Βρίσκεται, έτσι, για λίγες μέρες στις φτωχογειτονιές της πόλης, όπου έρχεται αντιμέτωπος με τις δυσκολίες της ζωής και γνωρίζει τον αδέσποτο Αφράτο. Η φιλία τους θα γεννήσει πρωτόγνωρα συναισθήματα και σκέψεις στον καλομαθημένο Μάγκα και θα του δώσει μαθήματα ζωής που θα τον οδηγήσουν στην ωριμότητα. Αντλώντας στοιχεία από τις παιδικές της αναμνήσεις, η συγγραφέας παρουσιάζει μέσα από τα μάτια του Μάγκα τη ζωή στην ανθηρή ελληνική παροικία της Αλεξάνδρειας των αρχών του 20ού αιώνα, κάνοντας παράλληλα αναφορές στον Μακεδονικό Αγώνα, στην επανάσταση του 1821 και στην ήττα του 1897.

 

Εχετε καποια αποψη για αυτα που εγραψα?

27 thoughts on “Βιβλιο προτασεις και TBR.

  1. Τα δύο πρώτα φαίνονται άψογα! Έχω διαβάσει μόνο το Μάγκα που μου άρεσε, γενικά μου αρέσει η Πηνελόπη Δέλτα, ακόμα και τώρα.

    Liked by 1 person

  2. Αυτό που μ’αρέσει πολύ στις αναρτήσεις σου είναι πως φουντώνει κάθε φορά η επιθυμία μου να διαβάσω αρχαιοελληνική γραμματεία! Είναι πολύ ωραίο που υπάρχει κάποιος που γράφει για αυτά τα κείμενα που παρά την αξία τους δυστυχώς είναι αρκετά παραγκωνισμένα. 🙂

    Από όσα προτείνεις έχω διαβάσει το Good Omens και πολλά-πολλά χρόνια πριν τον Μάγκα.

    Liked by 1 person

    1. Το good omens το εχω διαβασει και θα ειναι re read.Μακαρι να διάβαζε περισσότερο αρχαια Γραμματεία ο κοσμος.Θα σου πρότεινα να διαβασεις Μήδεια και Οιδίπους Τύραννος!

      Liked by 1 person

      1. Ο Gaiman (και δη σε συνδυασμό με Pratchett) είναι λατρεία.
        Αχ, θέλω να διαβάσω σίγουρα και την Αντιγόνη ολοκληρωμένη κάποια στιγμή (απωθημένο από το σχολείο). Θα μπουν 100% στη λίστα με τα to-read αυτά που μου πρότεινες, σ’ευχαριστώ! 🙂

        Liked by 1 person

  3. Κανένα δεν εχω διαβάσει απ’ αυτά αλλά όλα φαίνονται υπέροχα (ζήλεψα τρελά του Τσιφόρου). Περιμένουμε αναλυτικά reviews 🙂

    Liked by 1 person

      1. Βρε δεν είναι μόνο το κόστος, θέλω και να μπορώ να πάω μια φορά σ’ ένα βιβλιοπωλείο να χαζέψω τίτλους με τις ώρες…. αυτό δεν μπορώ να το κάνω εδώ εφόσον τα περισσότερα βιβλία είναι στα ολλανδικά και τα αγγλικά τα ψάχνουμε με το κυάλι!

        Liked by 1 person

  4. Μπράβο που μας προτείνεις τόσο διαφορετικά βιβλία!!! Πολύ τραγική η Ορέστεια ε; Κι εμένα μου αρέσει να διαβάζω αρχαίες τραγωδίες αν και το έχω παραμελήσει το σπορ… Θέλω επίσης να διαβάσω το καινούριο βιβλίο που εκδόθηκε του Gaston Leroux Το Κίτρινο δωμάτιο ή κάτι τέτοιο (επίσης μακριά το Google χαχα)

    Φιλιά πολλά και να μας κάνεις κι άλλες τέτοιες προτάσεις!!

    Liked by 1 person

    1. Δεν την εχω διαβασει ακομα αλλα απο οσα γνωρίζω για την ιστορία θα πρεπει να ειναι αρκετά “βαρια”.Να ξανα αρχισεις,υπέροχο ειδος ‘ποίησης’.Το Κίτρινο δωματιο θελω και γω να το διαβασω! Θα σας κανω χιχι μολις διαβασω αυτα χιχι

      Liked by 1 person

  5. Εχω διαβάσει τα απαντά της Δέλτα μικρη. Το αγαπημένο μου βιβλίο της, ενα “παραμύθι” για παιδια, εμπνευσμένο απο την επικαιρότητα της εποχής της κ βαθιά αλληγορικό κ ιστορικό, Το παραμύθι Δίχως Ονομα…Αν αποφασίσεις να διαβασεις Δέλτα, ψάξε στα γνωστά μαγαζάκια που ψάχνεις τις παλιές εκδόσεις της Εστίας, με τα ομορφα σκληρόδετα εξώφυλλα…Άλλη αίσθηση…

    Liked by 1 person

Leave a Reply

