currently reading

Αναγνώσεις.

20150903173413-books-shop-fair-library-used-bookshelf-literature-study-textbooks

Καλησπέρα αγαπημένες και αγαπημένοι μου μπλόγκερς,

Έχω την εντύπωση πως έχω αμελήσει την “αρθρογραφία” μου εδώ και αυτό με στεναχωρεί αλλά επειδή ξέρω ότι αυτό το μπλόγκ θα με περιμένει εδώ και εσείς έχετε φανεί πολύ κάλοι σε αυτό αλλά και σε μένα, περνάω τις μέρες μου ήρεμη. Σήμερα θα σας μιλήσω για βιβλία που διάβασα, βιβλία που διαβάζω, βιβλία που αγόρασα αλλά και τα άμεσα λογοτεχνικά μου σχέδια.

Πρώτα απο όλα να σας μιλήσω για την ιστορία που γράφω στο wattpad και που δεν μπορώ με τίποτα να βρώ πως δουλέυει το link για να σας το ποστάρω εδώ. Η ιστορία ονομάζεται “ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΟ ΤΕΛΟΣ” και το ονόμα με το οποίο γράφω ειναι το ΤΖΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ. Όσοι με έχετε φιλή στο facebook ξέρετε πως αυτό δεν είναι το αλήθινο μου επιθέτο. Σας ενημερώνω πως δεν είναι ούτε ψευδόνυμο. Άμα θέτε μπορείτε να ρίξετε μία ματιά. Δεν είναι τίποτα το σπουδαίο, παρά μια πρώτη προσπάθεια για κάτι πιο σοβαρό.

Ας προχωρήσουμε στα βιβλία. Το τελευταίο που διάβασα ήταν ένα non-fiction βιβλίο λογοτεχνίας με τίτλο “ΣΤΟΝ ΚΗΠΟ ΤΟΥ ΕΠΙΚΟΥΡΟΥ: ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΠΙΣΩ ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ“. Το βρήκα αρκετά βοηθητικό, ενημερωτικό και με έβγαλε απο το τέλμα που είχα βρεθεί, αναγνωστικά μιλώντας πάντα. Αυτά που λέει σε βοηθούν κατά την έννοια ότι αναγνωρίζεις μέσα σου τον φόβο και αν αυτό σε κράταει απο το να ζήσεις μία φυσιολογική ζωη, σε σπρώχνει στο να ζητήσεις βοήθεια.

Τώρα φλερτάρω με πολλά βιβλία, αλλά είμαι προσεχτική γιατί έχω αναπτύξει μια.. περίεργη ορέξη. Βασικά δεν με ικανοποιεί εύκολα πια ένα βιβλίο, σπάνια θα με τραβήξει κάποιο. Αλλά έχω περιορίσει αυτά που θέλω να τελειώσω συντόμα και ένα απο αυτά ειναι το “Η ΑΙΘΟΥΣΑ ΤΟΥ ΘΡΟΝΟΥ” απο τον Τάσο Αθανασιάδη. Αυτό το βιβλίο το έχω 18 χρόνια στην κατοχή μου και τώρα αποφάσισα επιτέλους να το διαβάσω. Η σείρα του MEGA ήταν εξαιρετική, θυμάμαι έμενα ξάγρυπνη για να την δω μιας και ήμουν μολίς 12 χρονών. Η γραφή έχει εκείνη την δυσκολία που κάνει τους πραγματικούς βιβλιόφιλους να τρίβουν με χαρά τα χέρια τους.

Ύστερα θα ήθελα να διαβάσω την “ΣΚΙΑ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ” του Ισίδωρου Ζουργου. Για αυτόν τον συγγραφέα έχω ακούσει τα καλύτερα και θέλω να αποκτήσω δική μου άποψη, αν και θα ήθελα να διαβάσω την Αηδονόπιτα, αυτό υπάρχει στην συλλογή μου. Και μέτα θέλω να τελειώσω ένα δώρο που μου έκανε μια πανέμορφη κοπελίτσα (ακούς,ακόυς?) με τίτλο “SLAVE TO SENSATION” απο την Nalini Singh, ένα βιβλίο romance (ew.). Ελπίζω να μου αρέσει γιατί μπορεί να σταματήσει να μου μιλάει!

Εσείς τι διαβάζετε,θέλετε να διαβάσετε ή έχετε ήδη τελειώσει?

 

 

6 thoughts on “Αναγνώσεις.

  1. Καλημέρα! Καλή επιτυχία στο γράψιμο και στο διάβασμα! Το 2016 διάβασα το Βιβλίο Της Μονέλ, του Μάρσελ Σβόμπ και τους Χρόνους του Σώματος του ΝτεΛίλλο. Με καθήλωσαν και τα διάβασα έκαστο σε δυο μέρες. Παράλληλα προσπαθώ να τελειώσω την Παρηγοριά της Φιλοσοφίας του Μποτόν -ο οποίος σε κάθε του βιβλίο με κουράζει, μα ήταν δώρα και είπα να τους δώσω μια ευκαιρία. Τέλος, ξεκίνησα προχθές την Τέχνη της Γραφής, που αποτελεί το πρώτο μέρος μιας σειράς και έχει μέσα συνεντεύξεις διαμάντια από το Paris Review 10 κορυφαίων συγγραφέων, υπό την επιμέλεια του Γκούρεβιτς. Στη βιβλιοθήκη μου περιμένει και ο Καμύ με το Μύθο του Σισύφου, μια πολύ παλιά εύθραυστη έκδοση που την διαβάζω αργά όταν έχω χρόνο. Να, λοιπόν, τι διαβάζω και τι διάβασα πολύ πρόσφατα. Σάμμερ

    Liked by 1 person

    1. Ολα ακουγονται εξαιρετικα!Ο Καμυ ειναι πολυ καλος!Ο Σίσυφος ειναι ενα βιβλιο του που θελω να διαβασω!Εχω διαβασει απο αυτον την Πτωση (που δεν μου αρεσε) και τον Ξενο που μου αρεσε πολυ!Εχω και την Πανουκλα να διαβάσω. Οσο αφορα τα αλλα δεν τα ξερω!

      Liked by 1 person

  2. Η πιο έμπειρη Μαριάνα δεν ξέρει να δώσει τα φώτα της για τα links του wattpad; 🙂
    Περιμένω αναλυτική κριτική μόλις τελειώσεις την Αίθουσα του Θρόνου. Κάποτε είχα ακούσει πως η σειρά του Mega κατάφερε να είναι καλύτερη απ’ το ίδιο το βιβλίο και είχα εντυπωσιαστεί! Θέλω να δω εσύ τι πιστεύεις 🙂
    Εγώ χθες τελείωσα το “Μέχρι [τις} τέσσερις” του Χάρη Μαύρου και θέλω μες το μήνα να καταφέρω να διαβάσω το “100 χρόνια μοναξιάς του Μαρκές. Άιντε να δούμε… 🙂

    Liked by 1 person

    1. Τα 100 χρόνια είναι εξαίσιο!Πρέπει όμως να εχεις καλή μνήμη.. Πολλά ονόματα!Επίσης και ο έρωτας στα χρόνια της χολέρας ηταν πολύ καλό! Η σειρα του Μέγκα ηταν πολύ καλη και μπορω να πω πως έβγαινε πιο ενωμένη η ιστορία.

      Liked by 1 person

      1. To “Έρωτας στα χρόνια της χολέρας” το ‘χω διαβάσει κι αν εξαιρέσεις το πρώτο κεφάλαιο που μ’ έκανε να πεθάνω από βαρεμάρα, το υπόλοιπο το αγάπησα και το ‘χω σαν σημείο αναφοράς για πολλές συζητήσεις.
        Για τα “100 χρόνια μοναξιάς” θα έχω δίπλα μου τεφτέρι να σημειώνω 😉

        Liked by 1 person

Leave a Reply

