A little bit of everything · TBR

Where’d you been,Georgia?

Have I lost my mind?

Did I ever own one?

haunted_forest__

Έχω περιέλθει σε μια ημί-κατατονική κατάσταση. Σκέψου’ αμφιταλαντέυομαι πάνω απο την λήθη, δηλαδή σκέψου πως επιπλέει το λάδι στο νέρο, κάπως έτσι πάνω-πάνω η λήθη. Και εγω βλέπω πως στο πάτο έχει περίπου έναν τόνο βιβλία, ύπεροχα βιβλιά, μεγάλα βιβλία, και προτίστως αδιάβαστα και με πέριμενουν. Α, με περιμένουν. Και αφήνω το σκοινί και πέφτω με την μούρη επάνω στο λάδι. Δεν φτάνω στον πάτο αλλά κατσε.. πίανω ενά στα χέρια μου.

Θα το διαβάσω σιγά-σιγά. Κάθε λογοτεχνική μπουκιά θα με γεμίζει με λέξεις,συναισθήματα και εικόνες..

Όπως είπα στο προηγούμενο post μου τώρα διαβάζω την Αίθουσα του Θρόνου απο τον Τάσο Αθανασιάδη, πήγαινει εξαίσια. Ποιητικός λόγος, φιλοσοφικές αναζητήσεις, Ελληνικό τοπιό του ’60. Έτσι και αλλίως δεν ήμουν τελείως ξένη στο θέμα του. Αλλά θέλω να μιλήσω για αυτά που έχω στο μυαλό μου σαν αναγνωστρια, ξέροντας πολύ καλά οτί το κάνω συνέχεια και μπορεί να σας πλήτω!

Πριν αρκετό καιρό είχα παρακολουθήσει ένα βιντεάκι απο μία  αγαπημένη μου booktuber (Chapterstackss,είναι το ονομά του καναλιού της και εδω μπορεις να δεις το βιντεακι) όπου μιλούσε για την αποφασή της να μην διαβάσει  YA βιβλία το 2016. Κατέληξα ότι και έγω δεν θέλω να διαβάσω εφηβική λογοτεχνία το 2016, μιας και πότε δεν μου άρεσε ιδιαίτερα, ακόμα και όταν ήμουν έφηβη. Παρόλα αυτά υπάρχουν μερικά που πρέπει να τα διαβάσω γιατί τα εχω ήδη αγοράσει.Duh.

Όταν ξεκίνησα να βλέπω βίντεο με θέμα την λογοτεχνία στο ίντερνετ,ανακάλυψα ότι οι booktubers διαβάζουν σχεδόν αποκλειστικά εφηβική λογοτεχνία και φυσικά ότι έχουν τεράστιες βιβλιοθήκες που ξεχυλίζουν με βιβλία. Ζήλεψα και ξεκίνησα να αγοράζω βιβλία σα τρελή. Και το χειρότερο ξεκίνησα να διαβάζω βιβλία που δεν μου άρεσαν γιατί νόμιζα πως ήταν ότι πιό “καυτό”. Πλέον αυτό άλλαξε.

Ο λόγος που δεν μου αρέσει η εφηβική είναι ότι δεν μου λέει τίποτα που να με ενδιαφέρει. Δεν είμαι πλέον εφήβη, δεν είμαι πια ούτε στα 20 μου. Οι ανησυχίες που εμφανίζουν οι ήρωες δεν με αγγίζουν πιά, τις έχω περάσει προ πολλού και η αλήθεια είναι ότι δεν θέλω να τις ξανά ματαδώ. Επίσης με ενοχλούν σύχνα και  οι χαρακτήρες, υπέρσυναισθηματικοι, υπερβολικοί και ανώριμοι. Φυσικά είναι φτιαχμένοι για να μιλούν σε έφηβους και σε αυτό είναι πολύ επιτυχημένοι αλλά έλα που εμένα με εκνευρίζουν. Παρόλα αυτα θέλω να πω πως πολλά απο αυτά είναι καλο γραμμένα απο εξαίσιους συγγραφείς. Να συμπληρώσω πως υπάρχει μία σειρά εφηβικών βιβλίων που την αγαπώ και αυτη είναι η The Raven Cycle της Maggie Stiefvater.

Αλλά έχω όπως είπα πολλά που πρέπει να φύγουν και θα τα διαβάσω μέσα στο 2016 και για αυτά θα σας μιλήσω τωρα!

1.The library of lost souls απο τον Ransom Riggs 

Το τρίτο βιβλίο της σειράς Miss Peregrine’s Peculiar Children νομίζω και τελευταίο. Το πρώτο το είχα διαβάσει στον υπολογιστή μου πολλά χρόνια πρίν και δεν με είχε ενθουσιάσει και το δέυτερο κάποιο Πάσχα στο χωριό ένω οι άλλοι έτρωγαν,το λάτρεψα.  Αυτό δεν ξέρω πως θα μου φανεί, σκοπέυω να μάθω σύντομα. Σας παραθέτω την σύνοψη του πρώτου βιβλίου, για να μην σας spoilerιάσω.

A mysterious island. An abandoned orphanage. A strange collection of curious photographs.

A horrific family tragedy sets sixteen-year-old Jacob journeying to a remote island off the coast of Wales, where he discovers the crumbling ruins of Miss Peregrine’s Home for Peculiar Children. As Jacob explores its abandoned bedrooms and hallways, it becomes clear that the children were more than just peculiar. They may have been dangerous. They may have been quarantined on a deserted island for good reason. And somehow—impossible though it seems—they may still be alive.

2. The scorpio races & The raven king απο την Maggie Stiefvater.

The scorpio races :

It happens at the start of every November: the Scorpio Races. Riders attempt to keep hold of their water horses long enough to make it to the finish line. Some riders live. Others die.

At age nineteen, Sean Kendrick is the returning champion. He is a young man of few words, and if he has any fears, he keeps them buried deep, where no one else can see them.

Puck Connolly is different. She never meant to ride in the Scorpio Races. But fate hasn’t given her much of a chance. So she enters the competition — the first girl ever to do so. She is in no way prepared for what is going to happen.

Και επιτέλους το 4 μέρος της σειρας THE RAVEN CYCLE, THE RAVEN KING.

(Σύνοψη πρώτου μέρους)

“There are only two reasons a non-seer would see a spirit on St. Mark’s Eve,” Neeve said. “Either you’re his true love . . . or you killed him.”
It is freezing in the churchyard, even before the dead arrive.
Every year, Blue Sargent stands next to her clairvoyant mother as the soon-to-be dead walk past. Blue herself never sees them—not until this year, when a boy emerges from the dark and speaks directly to her.
His name is Gansey, and Blue soon discovers that he is a rich student at Aglionby, the local private school. Blue has a policy of staying away from Aglionby boys. Known as Raven Boys, they can only mean trouble.
But Blue is drawn to Gansey, in a way she can’t entirely explain. He has it all—family money, good looks, devoted friends—but he’s looking for much more than that. He is on a quest that has encompassed three other Raven Boys: Adam, the scholarship student who resents all the privilege around him; Ronan, the fierce soul who ranges from anger to despair; and Noah, the taciturn watcher of the four, who notices many things but says very little.
For as long as she can remember, Blue has been warned that she will cause her true love to die. She never thought this would be a problem. But now, as her life becomes caught up in the strange and sinister world of the Raven Boys, she’s not so sure anymore.

3.Our endless numbered days απο την Claire Fuller

Αυτό το βιβλίο μου το έκαναν δώρο και το επέλεξα επειδή μια πολύ αγαπητή booktuber (Jen Campbell) μας ανέβασε μια εξαιρετική κριτική.Για να δούμε..

1976: Peggy Hillcoat is eight. She spends her summer camping with her father, playing her beloved record of The Railway Children and listening to her mother’s grand piano, but her pretty life is about to change.
Her survivalist father, who has been stockpiling provisions for the end which is surely coming soon, takes her from London to a cabin in a remote European forest. There he tells Peggy the rest of the world has disappeared. And so her life is reduced to a piano which makes music but no sound, a forest where all that grows is a means of survival. And a tiny wooden hut that is Everything.
Peggy is not seen again for another nine years.

1985: Peggy has returned to the family home. But what happened to her in the forest? And why has she come back now?

Και  τελειώνω με ένα βιβλίο που εχώ ακούσει πως είναι εξαιρετικό!

4.Aristotle and Dante Discover the Secrets of the Universe απο τον Benjamin Alire Sáenz.

Aristotle is an angry teen with a brother in prison. Dante is a know-it-all who has an unusual way of looking at the world. When the two meet at the swimming pool, they seem to have nothing in common. But as the loners start spending time together, they discover that they share a special friendship—the kind that changes lives and lasts a lifetime. And it is through this friendship that Ari and Dante will learn the most important truths about themselves and the kind of people they want to be.

Θέλω να πώ πως δεν μειώνω το είδος αλλά ούτε και αυτούς που το διαβάζουν. Εκφράζω μια προσωπική μου άποψη και είναι ακριβώς αυτό- προσωπική. Θα ήθελα – χωρίς φόβο και πάθος- να μου πείτε και εσείς πιο είδος λογοτεχνίας έχετε βαρεθεί να διαβάζετε.

tumblr_mqt6u1inhi1rxdx4no1_500

*Δεν μου ανηκουν οι φωτογραφιες.

15 thoughts on “Where’d you been,Georgia?

  1. Αχ, φωτιές μας ανάβεις κι εσύ!! Πάλι θα μεγαλώσει η λίστα με τα υπόψιν… Ευτυχώς που είναι και η κρίση αλλιώς το δωμάτιο-βιβλιοθήκη θα είχε γίνει σπίτι-βιβλιοθήκη…

    Liked by 1 person

      1. Χε, χε, χε, συμφωνώ αλλά και η κουζίνα, το μπάνιο κλπ είναι απαραίτητα… Πρέπει να ανεβάσω καμιά φωτό για να καταλάβεις.

        Liked by 1 person

      2. Α, και με όλο το θάρρος επειδή το blog μου το έχω αμελήσει προς ώρας, αν έχεις την ευγενή καλοσύνη μπορείς να ρίξεις μια ματιά στο blog της αγαπημένης μου, που το έχω στήσει εγώ, στο helenasboudoir.ddns.net

        Liked by 1 person

  2. Πόσο μου άρεσε η εισαγώση σου, δεν μπορώ να σου περιγράψω. Έδωσες μια πολύ ζωντανη εικόνα! Τώρα όσον αφορά την ya λογοτεχνία, δεν έχω διαβάσει ποτέ. Μάλλον γιατί τα περισσότερα είναι στα αγγλικά και δεν μπορώ να διαβάσω ξενόγλωσσα βιβλία. Όμως αρκέτα από αυτά που λες, ακούγονται ενδιαφέροντα. Γιατί λες άραγε, οι booktubers να έχουν τόσο μεγάλη γκάμα από αυτή την κατηγορία;

    Liked by 1 person

  3. Πολύ όμορφα γραμμένο το κείμενό σου! 🙂

    Προσωπικά δεν είχα ιδέα τι είναι τα YA, μέχρι που ξεκίνησα το blog. Όχι ότι επηρεάστηκα καθόλου, ξέρω εδώ και χρόνια ποιο είδος λογοτεχνίας με συναρπάζει, κι είναι τόσα πολλά αυτά που θέλω να διαβάσω, που δεν έχω ούτε λεπτό για χάσιμο!

    Liked by 2 people

  4. Όσο ήμουν στην εφηβεία μου, προφανώς διάβαζα εφηβικά βιβλία. Πια στα 22 μου απλά δεν μπορώ να το κάνω! Δεν μπορώ να ταυτιστώ με τους ήρωες, τα θεωρώ προβλέψιμα και γενικά νομίζω ότι πάντα ένα βιβλίο πρέπει να σε τραβά λίγο πιο πέρα από τα τωρινά σου συναισθηματικά-νοητικά όρια. Φυσικά, δεν θα το αρνηθώ έχω διαβάσει και κάποια ya πέραν της εφηβείας μου. Τα τελευταία ήταν το fangirl που απλά το βαρέθηκα (αν ήμουν 15-16 μπορεί να με γοήτευε) και το Πέρεγκριν που το αγάπησα αν και αναγνωρίζω ότι κάποιοι το βρήκαν αρκετά “εφηβικό”. Πια δεν νομίζω ότι θα ξαναπροσθέσω στη βιβλιοθήκη μου ya βιβλίο. Εκτός αν πρόκειται για μια μεγάλη εξαίρεση κι εγώ βρίσκομαι σε ευάλωτη κατάσταση. 😛

    Liked by 2 people

  5. Πόσο συμφωνούμε για την youth λογοτεχνία: Ισχύει πως έχει γραφτεί για ν’ αρέσει σ’ εφήβους οπότε δύσκολα όσο ξεμακραίνει κανείς απ’ τα 20 να ταυτιστεί με όσα διαβάζει. Βεβαίως υπάρχουν πάντα κάτι πολύ “γλυκές” εξαιρέσεις, αλλά κι αυτές δεν είναι για χόρταση.
    Επίσης, επειδή περνάς μια φάση προσωπικού εσωτερικού “αναβρασμού” λογικά ακόμη περισσότερο θες να στραφείς προς ψυχολογικά, φιλοσοφικά και κλασσικά λογοτεχνικά έργα. Είναι πολύ σημαντικό σε κάθε φάση της ζωής σου αυτό που διαβάζεις να “σπρώχνει” με μαγικό τρόπο και όλη την υπόλοιπη ζωή σου να εξελιχθεί, οπότε όλα δείχνουν πως καλά το πας 😉

    Liked by 1 person

Leave a Reply

