graphic novels · TBR

Graphic Novels TBR

Καλησπερα σας!

Σημερα ενιωσα την αναγκη να ανοιξω παλι το Kindle μου μετα απο μηνες ολακερους και να δω τι συμβαινει εκει μεσα. Οταν το ανοιξα το πρωτο πραγμα που ειδα ηταν η εφαρμογη που ειχα αγορασει (η μοναδικη που χω πληρωσει!) για να διαβαζει τα comic και Graphic Novels που θελω να διαβαζω. Ενιωσα αμεσως την αναγκη να διαβασω comics & graphic novels. Στο αρχειο μου εχω μερικα απο την αλλη φορα που ειχα πεσει με τα μουτρα. Αρκετα τα ειχα διαβασει, οπως το Through the woods και το Lost at sea,το ALEX+ADA ή το πρωτο τευχος του Locke&Key. Αλλα παλι παράμεναν μισο τελειωμενα ή μερικα δεν τα ειχα αρχισει ακομα. Αποφασισα λοιπον να σας μιλησω λιγο για αυτα που σκοπευω να διαβασω συντομα. Ας ξεκινησουμε με το πιο γνωστο.

SAGA (Volume 5)

When two soldiers from opposite sides of a never-ending galactic war fall in love, they risk everything to bring a fragile new life into a dangerous old universe.

nl571_1

Δεν θυμαμαι καν ποτε διαβασα τον τεταρτο τομο, needless to say δεν ενθυμουμε πολλα! Σκοπευω ομως να το ξαναπιασω στα χερια μου. Ειναι μια πολυ ομορφη δουλεια με εξαιρετικο σχεδιο και εξυπνα και χιουμοριστικα κειμενα.

Η αγαπη των πρωταγωνιστων ειναι πολυ αληθινη και θυμιζει Οργουελιστικη δυστοπια. Οι χαρακτηρες ειναι ολοι συμπαθης, και γεματοι συναισθημα. Το συστηνω!

Blankets απο τον Craig Thompson

Wrapped in the landscape of a blustery Wisconsin winter, Blankets explores the sibling rivalry of two brothers growing up in the isolated country, and the budding romance of two coming-of-age lovers. A tale of security and discovery, of playfulness and tragedy, of a fall from grace and the origins of faith.

 

blankets_cover

Μολις το ξεκινησα και ειναι πολυ δυνατο!! Εχει απιστευτα σχεδια, πολυ ζοφερο συναισθημα αλλα συναμα και “ομορφο”. Εχω ηδη αγαπησει την ιστορια <3.

Και τελευταιο εχω μια προταση της Ελενης απο το Overtheplace:

 Bitch Plantet απο την Kelly Sue DeConnick

2014 Best Writer Eisner Award nominee KELLY SUE DeCONNICK (PRETTY DEADLY, Captain Marvel) and VALENTINE DE LANDRO (X-Factor) team up for the very third time to bring you the premiere issue of BITCH PLANET, their highly-anticipated women-in-prison sci-fi exploitation riff. Think Margaret Atwood meets Inglourious Basterds.
bitch-planet-1-deconnick-de-landro-image-cover
Αυτα σκοπευω να διαβασω αυτο τον καιρο, εσεις? Εχετε διαβασει κομικς?

 

 

 

 

 

22 thoughts on “Graphic Novels TBR

  1. Ενδιαφέροντα αυτά που έχεις στο πρόγραμμα! Προσωπικά ομολογώ ότι δεν προλαβαίνω να διαβάζω (και) κόμικς αλλά όλο και κάποιο καταφέρνω να βάλω στη λίστα. Πολλοί μου έχουν συστήσει το Saga πάντως.

    Liked by 1 person

      1. Ναι, σε αυτό δεν έχεις άδικο. Βέβαια θέλει να τα ψάξεις λίγο και μετά να τα προμηθευτείς πράγμα που στην επαρχία δεν είναι τόσο απλό.

        Liked by 1 person

  2. Εγώ αυτές τις μέρες διαβάζω το 1ο volume του saga και το επόμενο που θα αγοράσω θα είναι το blankets που έχω ακούσει απ’ όλους τα καλύτερα.

    Liked by 1 person

  3. Εγω πρεπει να συνεχισω το saga που ειναι οντως πολυ καλο και εχω ψιλοαρχισει το sandman του neil gaiman που ολοι λενε οτι ειναι τελειο!

    Liked by 1 person

  4. Το Blankets είναι πάρα πολύ καιρό στη λίστα μου. Τώρα, το καλόκαιρι το κόβω να βρίσκω χρόνο να το διαβάσω καθώς το επόμενο τρίμηνο για μένα αναμένεται να είναι “βιασμός”!

    Liked by 1 person

      1. Προετοιμασία για πτυχίο στα γερμανικά και μετά στα καπάκια εξεταστική μέχρι τέλος Ιουλίου… ΒΑΣΑΝΙΖΟΜΑΙ!

        Liked by 1 person

  5. Πέρα από ιστορίες του Αρκά δηλώνω πως έχω μαύρα μεσάνυχτα! Θέλω να διαβάσω κόμιξ αλλά μου φαίνεται ακριβό χόμπι ρε γαμώτο και θέλει ψάξιμο πολύ (ειδικά αν κάποιος είναι άσχετος όπως εγώ). Δεν το ‘χω απορρίψει αλλά το ‘χω αφήσει να το δω κάποια στιγμή στο μέλλον.

    Liked by 1 person

      1. Το πιστεύω πως αξίζει και γι’ αυτό δεν το ‘χω απορρίψει. Τρέφω εξάλλου μεγάλο σεβασμό για τους δημιουργούς κόμιξ. Το βλέπουμε μελλοντικά 😉

        Liked by 1 person

Leave a Reply

