tags

Εκφοβιστικο TBR tag!

Τι σας εχω? Ακομα ενα tag! Γιατι? Γιατι μου αρεσουν!

Βλεποντας το video της Ariel (link εδω) μου ηρθε η ορεξη να απαντησω και εγω σε μερικες βιβλιοερωτησεις! Ελπιζω να σας αρεσει το Tag και να απαντησετε και εσεις (αν θετε,ποσταρετε τις απαντησεις απο κατω στα σχολια).

1. Πιο βιβλιο δεν καταφερες ποτε να τελειωσεις?

Ντρεπομαι που το λεω, μιας και ολοι το αγαπουν, αλλα το βιβλιο που δεν καταφερα να το τελειωσω ειναι το “Στην σκια της πεταλουδας” του Ισιδωρου Ζουργου. Το βαρεθηκα! Φυσικα, εχω παρατησει πολλα στην μεση, απλα αυτο με στεναχωρησε γιατι ακουγα μονο καλα λογια.

2. Πιο βιβλιο δεν εχεις διαβασει ακομα γιατι δεν ειχες ελευθερο χρονο?

Θα αναφερθω στα βιβλια Φιλοσοφιας μου διοτι δεν εχω οχι μονο τον χρονο αλλα και την σχετικη καθαροτητα του νου για να τα καταλαβω. Συγκριμενα εχω μια μελετη του Νιτσε επανω στις Αρχαιες τραγωδιες!

3. Πιο βιβλιο δεν εχεις διαβασει ακομα γιατι ειναι μερος μιας καποιας τριλογιας?

Το τριτο μερος της σειρας Peculiar Children, οπου να ναι ελπιζω να το διαβασω!

4. Πιο βιβλιο που εχεις εκδοθει προσφατα δεν εχεις διαβασει ακομα?

Δεν εχω αγορασει καποιο βιβλιο που βγηκε τωρα, αλλα ας πουμε το πιο προσφατο που αγορασα ηταν το “Σε βλεπω” της Chevy Stevens.
5. Πιο βιβλιο δεν εχετε διαβασει ακομα γιατι διαβασατε καποιο αλλο του ιδιου συγγραφεα και δεν σας αρεσε?

Της Ali Smith “There but for the” ειχα διαβασει το “The accidental” και δεν μου ειχε αρεσει πολυ και φοβαμαι να ξεκινησω αυτο.

6. Για πιο βιβλιο δεν εχετε ακομα διαθεση να το διαβασετε?

“Το βιβλιο των νεων παραξενων πραγματων” του Michael Faber, ολο διαβαζω πεντε σελιδες και ολο το αφηνω.

7. Πιο βιβλιο δεν εχετε διαβασει ακομα γιατι ειναι τεραστιο?

Αγορασα προσφατα ενα βιβλιο του Λεοναρντο Παδουρα με τον τιτλο “Ο ανθρωπος που αγαπουσε τα σκυλια” το οποιο ειναι τεραστιο!! Περιεργως ομως, πολυ ελαφρυ. Περιμενω να μου ερθει η ορεξη για κατι τεραστιων διαστασεων..

8. Πιο βιβλιο δεν εχετε διαβασει ακομα γιατι το αγορασατε αποκλειστικα και μονο για το εξωφυλλο του και ανακαλυψατε αργοτερα πως εχει κακες κριτικες?

Δεν μου ερχετε κατι στο νου!

9. Πιο ειναι το βιβλιο που σας τρομαζει η αναγνωση του?

Η Ελληνικη Μυθολογια του Νικου Τσιφορου!

10. Ποιον ταγκαρεις?

ΟΛΟΥΣ!!!

14 thoughts on “Εκφοβιστικο TBR tag!

      1. Άσε, έχω φορτωμένη εβδομάδα και θέλω να ταξιδέψω Θεσσαλονίκη την Παρασκευή και προσπαθώ να τα προλάβω όλα…

        Liked by 1 person

  1. Επειδή στα περισσότερα οι απαντήσεις μου δεν έχουν τόσο ενδιαφέρον, γράφω λίγο τα δικά μου (:D) :

    1. “Ο Κόσμος της Σοφίας”, τρεις φορές το ξεκίνησα στο λύκειο και τις τρεις βαρέθηκα στο ίδιο σημείο (λίγο μετά τη μέση). Δεν το ξανάπιασα ποτέ!
    2. Δεν έχω διαβάσει ακόμα το “Πόλεμος και πόλεμος” του Krasznahorkai που το έχω απ’ τα Χριστούγεννα.
    3. Α, δεν έχω διαβάσει ποτέ μου κάποιο βιβλίο που να ανήκει σε τριλογία.
    4. Γενικά δεν αγοράζω βιβλία που είναι και πολύ πρόσφατα, άρα θα πω αυτό της ερώτησης (3) που μου το έκαναν δώρο.
    5. Πολύ ενδιαφέρουσα ερώτηση αλλά δεν υπάρχει συγγραφέας που να με έκανε με το έργο του να μη θέλω να τον ξαναδιαβάσω. Να πω για σκηνοθέτη; Ο Σοκούροφ με το Days of Eclipse.
    6. “Περί του ύφους” του Αραγκόν. Δεν είμαι σε φάση σουρρεαλισμού!
    7. Τα γνωστά του Γκαμπριέλ Γκαρσία Μάρκες. Βέβαια μου τα δώρισαν πολύ πρόσφατα λόγω γενεθλίων, οπότε πιστεύω θα τα ξεκινήσω άμεσα.
    8. Λοιπόν έχω ένα κάπως σχετικό σκηνικό! Ήθελα να πάρω τη Δίκη του Κάφκα κι ήμουν ανάμεσα σε εκδόσεις Ροές και εκδόσεις Μίνωα, με τις δεύτερες να προπορεύονται αποκλειστικά και μόνο λόγω εξωφύλλου (^^’). Τελικά, όμως, πήρα το πρώτο καθώς είχε επίμετρο με έναν σύντομο σχολιασμό και το βρήκα πιο ενδιαφέρον.
    9. Τα άπαντα του Joyce.

    Liked by 2 people

      1. Ευχαριστώ κι ανταποδίδω! Μόλις προχθές έγινε το σκηνικό με τη Δίκη που πήγα ν’ αλλάξω έναν Τσβάιχ κι έναν Ντοστογιέφσκι που μου φέρανε, αλλά τα είχα ήδη. Με το που διαβαστεί θα μοιραστώ τις εντυπώσεις μου πάραυτα. 🙂

        Liked by 1 person

      2. Μιας και τα τα έχω πρόσφατα, για τη Δίκη έβαλα τις εκδόσεις δίπλα-δίπλα και έριξα μια ματιά στις μεταφράσεις. Μικρές οι διαφορές, προτίμησα από Ροές επειδή είχε στο Επίμετρο έναν σχολιασμό του Έσσε για το έργο κι επειδή μου φάνηκε λιγότερο απλοποιημένη η μετάφραση.

        Την Πανούκλα την έχω από Ζαχαρόπουλο κι αν κρίνω απ’ τον Ξένο (που το έχω σπίτι και στα γαλλικά) ο μεταφραστής έχει μείνει ιδιαιερα πιστός στο πρωτότυπο.

        Liked by 1 person

Leave a Reply

