summer reads

Πακετάροντας την λογοτεχνική μου βαλίτσα.

Όλοι εμείς οι εραστές του βιβλίου όταν έρθει εκείνη η ευλογημένη ώρα των διακοπών μπαίνουμε σε μεγάλα διλλήματα. Εκτός από τα ρούχα που θα επιλέξουμε για να μας συνοδεύσουν στην προορισμό μας πρέπει να διαλέξουμε και τα αναγνώσματα που θα χώσουμε μέσα στην βαλίτσα μας.

Αναλόγως τα κέφια, το χρονικό διάστημα που θα λείψεις, και το μέρος που θα επισκεφτείς οι επιλογές σου μπορεί να είναι τόσες πολλές που στο τέλος θα κινδυνεύσεις με πονοκέφαλο μεγάλων διαστάσεων. Για αυτό και εγώ φέτος έβαλα όρο δυο βιβλία (σε φυσική μορφή) και ένα σε ηλεκτρονική. Πέρυσι είχα πάρει πάρα πολλά και κατέληξα να νιώθω άγχος!
Στην αρχή είχα πει ότι θα πάρω το 4° βιβλίο στην σειρά Χάρι Πότερ αλλά μετά σκέφτηκα την φθορά που θα πάθει και με έκοψε κρύος ιδρώτας γιατί θέλω η σειρά να μείνει έτσι όμορφη και γλυκύτατη! Δεύτερη σκέψη βρέθηκε να είναι ‘Ο άνθρωπος που αγαπούσε τα σκυλιά’ του Παδούρα αλλά μου κάνει για πιο χειμωνιάτικο ανάγνωσμα όποτε άκυρο και αυτό.. Τελικά κατέληξα να επιλέξω τις “Πύλες της φωτιάς” του Πρεσφιλντς, ενα ιστορικο μυθιστόρημα που είναι τοποθετημένο στην αρχαία ελλαδα και συγκεκριμένα στην μάχη των Θερμοπυλών. Ήθελα καιρό να ασχοληθώ με το ιστορικό μυθιστόρημα και τώρα έχω την ευκαιρία με θέα το Ιόνιο! Το δεύτερο βιβλίο που θα πάρω θα είναι “Η υπέροχη φίλη μου” της Φερράντε που το έχω αφήσει στην μέση! Αυτά είναι τα φυσικά βιβλία που θα πάρω μαζί μου, σε ηλεκτρονική μορφή θα πάρω το “The colour of magic” του Pratchett!

Εσείς τι θα πάρετε μαζί σας;

22 thoughts on “Πακετάροντας την λογοτεχνική μου βαλίτσα.

      1. Φαίνεται πως είναι η χαρά των διακοπών που μας κάνει να νομίζουμε ότι θα διαβάσουμε 500 βιβλία, δεν εξηγείται αλλιώς!!! 😛 Φέτος είπα πως θα συγκρατηθω και δεν θα κουβαλησω περιττό βάρος! Άλλωστε και αμόκ να μας πιάσει, πάντα υπάρχει ένα παζάρι βιβλίου στη γωνία!! χεχε

        Liked by 2 people

  1. Γι’αυτό κι εγώ σώθηκα με την ηλεκτρονική ανάγνωση. Γεμίζω τον αναγνώστη βιβλία και μου φεύγει το άγχοε. Άσχετα αν στο τέλος διαβάζω ένα…

    Liked by 1 person

      1. Πήγαμε ήδη… Βέβαια θα σου φανεί παράξενο αλλά οι διακοπές μας ήταν πέντε μέρες Αθήνα και δυο μέρες Ναύπακτο.

        Liked by 1 person

  2. Καλό ταξίδι και καλό διαβασμα (με μέτρο) Τζο μου! Κοίτα πέρα απ’ τα βιβλία να χαρείς και τα όμορφα τοπία, τη θάλασσα, το φαγητό…

    Εγώ Ελλάδα θα κατέβω Σεπτέμβρη οπότε ακόμη δεν ξέρω τι θα κουβαλήσω μαζί μου (ένα βιβλίο νομίζω θα πάρω από εδώ γιατί ίσως λιμπιστώ και αγοράσω και κανένα ακόμα). Για την ώρα ξεκίνησα το “Έθιμα Ταφής” το οποίο θέλω και να τελειωσω μες τις επόμενες μέρες.

    Liked by 2 people

    1. Α! Είναι υπέροχο βιβλίο! Θα τα χαρώ όλα εκτός από το φαΐ! Κάνω δίαιτα χεχε. Άντε ελπίζω να σε δούμε ❤ Σε ευχαριστώ πολύ!!

      Liked by 2 people

  3. Πήρα μαζί μου στις διακοπές (που δυστυχώς τελείωσαν) και τα διάβασα, το Dance Dance Dance του Murakami, το Όταν ήμουν καλό κορίτσι του Philippe North, Το κιβώτιο του Άρη Αλεξάνδρου και το Ο Προστατευόμενος του Χάρι Μούλις (αυτό ακόμη το διαβάζω).

    Liked by 1 person

    1. Το dance το έχω στα αδιαβαστα όπως πολλά δικά του άλλωστε. Σου άρεσε? Εγώ εντέλει δεν διάβασα κανένα απο αυτά!

      Like

Leave a Reply

