review · THRILLER

Review:Ενας καλος γαμος απο τον Στίβεν Κινγκ

image

Το ‘Ενας καλος γάμος’ ειναι η τεταρτη νουβέλα απο την συλλογη’Σκοτάδι βαθυ,δίχως αστρα‘ του Στίβεν Κινγκ που κυλοφορησε το 2009 (?).
Οσοι εχουν μια ‘αγαπη’ προς την εγκληματολογία και αγαπουν να βλέπουν ντοκιμαντέρ με θεμα τους γνωστούς serial killer (σα το Deadly Women κτλ) γνωρίζουν τον B.T.K (Bind,torture and kill).

Ο Ντενις Ρειντερ,οπως ηταν το πραγματικό του ονομα,σκοτωσε δεκα ανθρώπους,οκτω γυναικες και δυο παιδιά,με ειδεχθές  τροπους.Για τους συγγενεις και φιλους του ηταν ενας φιλήσυχος άνθρωπος που αγαπούσε την οικογένεια του και δωριζε τον χρονο του σε διάφορες τοπικες φιλανθρωπιες.Στην πραγματικότητα ηταν ενας στυγνός δολοφόνος και κανεις δεν το ειχε καταλάβει.Ουτε η επι τριάντα τέσσερα χρόνια σύζυγος του.Απο αυτη την ιστορία άντλησε την έμπνευση του ο Κινγκ.
Σε αυτη την νουβελλα πρωταγωνιστικό ρολο εχει η Νταρσλεν,που μια μερα ανακαλύπτει οτι ο συζυγος της ειναι ενας serial killer.Μεσα απο τις σελίδες ανακαλύπτουμε τις διάφορες σκέψεις που τρεχουν στο μυαλο της και πως προσπαθει να αποδεχτεί οτι ο αντρας που αγαπαει ειναι ενα τερας.Για ακομα μια φορα ο Κινγκ εχει καταφερει να μπει στο γυναικείο  μυαλο με φοβερή επιτυχια.Τα συναιθηματα ειναι έντονα και δοσμένα on point.Οι περιγραφές είναι αρκετα ωμες για καποιον που δεν ειναι μυημένος σε τετοια αναγωσματα,αλλα εγω ημουν OK.Αν και απο οτι εχω ψιλιαστεί η συλλογη αυτη ειναι αρκετα brutal στην περιγραφη και εμπεριέχει πολυ βια κατα των γυναικων.Το καλο ειναι οτι ο Κινγκ επιφυλάσσει στους αντρες που κακοποιούν τις γυναικες οχι και τόσο καλους επιλογους.
Θαρρω πως θα μου αρεσε πιο πολυ εαν την ειχα διαβασει στην ορίτζιναλ μορφη του,δηλαδη στα αγγλικα,αλλα και ετσι μου αρεσε παρα πολυ.
Πρόσφατα (2014) μεταφερθηκε και στην μεγαλη οθονη με τιτλο ‘A good marriage‘ με την Joan Allen στον ρόλο της Νταρσλεν και τον Anthony LaPaglia στον ρολο του συζύγου της και δολοφονου Μπομπ.Δε την εχω δει ακόμα!
All in all χαρηκα που την διαβασα και ακομα μου περισσεύουν 2,5 ιστοριες να τελειώσω απο αυτήν τη συλλογή για να μπορώ να πω πως εχω διαβάσει αλλο ενα βιβλιο του Βασιλιά.Οπως εχω ξαναπει για μαθηματα ανάπτυξης χαρακτήρα ο Κινγκ είναι ο καταλληλος δασκαλος.

Ciao 🙂

One thought on “Review:Ενας καλος γαμος απο τον Στίβεν Κινγκ

Leave a comment