currently reading

Το βιβλιο της εβδομαδας

Hello fellow readers,σημερα θα σας μιλησω για τα βιβλια που θα διαβασω αυτη την εβδομαδα,εαν ποτε τελειωσω το “Το αρωμα του ονειρου” του Τομ Ρομπινς.Τελευταια μου αρεσει να ξερω τι εχω να διαβασω αμεσως μετα το βιβλιο που εχω στα χερια μου τωρα,μου δινει μια αισθηση..ταξης.Για αυτο και εστειλα τα πιο πολλα βιβλια που ειχα στο σπιτι μου πισω στο πατρικο μου,αφηνοντας μονο μερικα βιβλια εδω.Θελω να νιωθω πιο αναλαφρη,και οχι να πνιγομαι απο ολα τα αδιαβαστα βιβλια που ειχα μπροστα μου καθε φορα που καθομουν στο λαπτοπ!

Αληθεια θα σας αρεσε να κανω ενα ποστ για τα βιβλια που εχω εδω στο σπιτι μου?Κατι σαν ενα μινι bookself tour εχω στο μυαλο μου μιας και ειναι λιγα (σχετικα).

Λοιπον ας ξεκινησουμε.

1.Το βιβλιο της Κατερινας/Αυγουστος Κορτω.

Αυτο ηθελα καιρο να το διαβασω,και ειναι το μονο του συγγραφεα που μου τραβηξε το ενδιαφερον.Το θυμηθηκα ξανα οταν το ειδα στο μπλογκ της overtheplace και ειπα με τα τελευαια μου λεφτα,κυριολεκτικα,να το παρω.Τωρα εχω κρατησει,διοτι δεν ειχα λεφτα να το παρω,ενα βιβλιο του Τσιφορου,so you better worth it Κ.Αυγουστε.

Υποθεση:

Η ιστορία μου αρχίζει από το τέλος – το δικό της και το δικό μου.
Έτσι ξεκινά το “Βιβλίο της Κατερίνας”, μιας γυναίκας που πάλεψε μια ζωή με την ψυχική αρρώστια, και που, αν νικήθηκε, έζησε και μεγαλούργησε ταπεινά χάρη στην αγάπη.
Μια οικογενειακή σάγκα γεμάτη ζοφερά μυστικά και θανάσιμες ενοχές, ένα βιβλίο μυστηρίου γύρω από έναν αδιανόητο φόνο και τα δυο του θύματα, και μια κατάδυση σε μια ψυχή που συγκλονίζει με το φως και το σκοτάδι της.
Μας λέει η Κατερίνα:
Αυτό το βιβλίο δεν έχει σκοπό να πληγώσει κανέναν, εκτός απ’ αυτούς που θα το διαβάσουν.
Αυτό το βιβλίο, θα πουν, είναι γεμάτο ψέματα? κακοήθειες, ανακρίβειες, παραχάραξη της οικογενειακής μας ιστορίας από ένα μυαλό χολωμένο κι άρρωστο, που γυρεύει εκδίκηση για τον θάνατο που μόνο του επέλεξε.
Ωστόσο εμένα αυτή είναι η αλήθεια μου, κι από κει και πέρα, ο καθείς ας διαλέξει τη λήθη που του ταιριάζει, που τον ανακουφίζει· έτσι είναι αν έτσι νομίζουνε.
Αυτό το βιβλίο με διαλύει.
Αυτό το βιβλίο έχει σκοπό να με διαλύσει, να με κάνει κομμάτια.
Μέσα στα κομμάτια μου είμαι.
Κι όποιος την ακούσει δεν θα την ξεχάσει ποτέ.

Ακουγεται το λιγοτερο ενδιαφερον!!Για να δω..Τωρα που ενιωσα την αναγκη να διαβασω Ελληνικη λογοτεχνια,εαν θα χαρω για αυτη μου την επιλογη.Εσεις τι λετε,σας αρεσε?

2.Οταν σκεφτομαι τον θανατο/Κικερων.

9f643c7b-cc6c-41e7-ad7e-4c3c28a0d734_2

Ρωμαιος φιλοσοφος.Οτι θα ερχοταν στιγμη στην ζωη μου που θα διαβαζα εναν ρωμαιο φιλοσοφο,και θα χαιρομουν κιολας αν δεν το ζουσα δεν θα το πιστευα!

Υποθεση:

Στη ζωή μου πολλές φορές μου δόθηκε η κατάλληλη ευκαιρία να πεθάνω και μακάρι να μου είχε συμβεί αυτό. Είχα κερδίσει όλα όσα ήθελα, είχα εκπληρώσει τις υποχρεώσεις μου απέναντι στη ζωή, το μόνο που μου απέμενε ήταν ο αγώνας ενάντια στη μοίρα. Επομένως, ακόμη κι αν η λογική από μόνη της αδυνατεί να μας κάνει να περιφρονούμε το θάνατο, ας ζήσουμε τουλάχιστον μια ολοκληρωμένη ζωή η οποία θα μας δώσει την εντύπωση ότι έχουμε ζήσει με το παραπάνω. Γιατί παρ’ όλο που οι αισθήσεις τους θα τους έχουν εγκαταλείψει, ωστόσο και οι νεκροί, όσο κι αν δεν μπορούν να νιώσουν τίποτε, έχουν κι αυτοί τα δικά τους ξεχωριστά προνόμια της φήμης και της δόξας. Ίσως να μην υπάρχει κανένας λόγος να κυνηγούμε τη δόξα, όμως αυτή ακολουθεί την αρετή σαν σκιά…

Εσεις τι διαβαζετε ή εχετε σκοπο να διαβασετε τουτες τις μερες?

 

 

 

 

2 thoughts on “Το βιβλιο της εβδομαδας

  1. Ο Κορτώ είναι έξυπνος συγγραφέας και η γραφή του δύσκολα θα σ’ αφήσει αδιάφορη. Δεν ξέρω, ατάλαντο μέχρι τώρα δεν τον έχει πει κανείς αλλά βεβαίως γούστα είναι αυτά…. θα το διαβάσεις και θα μας πεις 🙂

    Εγώ από Ρωμαίους φιλοσόφους πεθαίνω να διαβάσω Μάρκο Αυρήλιο! Το ‘χω πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού μου… θα δούμε όταν έρθει η ώρα 😉

    Liked by 1 person

Leave a comment